Η ελληνική εταιρεία φορτηγών πλοίων της Σεμίραμις Παληού, Diana Shipping, η οποία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εξασφάλισε ναύλωση για το Kamsarmax, Medusa, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2010 στην ASL Bulk Shipping, με μειωμένα όμως έσοδα σε σύγκριση με την προηγούμενη ναύλωση.
Το πλοίο το οποίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Tsuneishi, χωρητικότητας 82.194 dwt, με το οποίο η Cargill συμφώνησε πέρυσι με 26.000 δολάρια ημερησίως από τον Μάρτιο, έχει πλέον καθοριστεί σε 11.750 δολάρια λιγότερα, έως τουλάχιστον τις 15 Φεβρουαρίου 2025. Η ναύλωση που διαμορφώθηκε στα 14.250 δολάρια την ημέρα έχει ήδη ξεκινήσει και μπορεί να επεκταθεί έως 15 Απριλίου 2025.
Η Diana Shipping, η οποία διαθέτει στόλο 42 bulker, εκ των οποίων τα έξι είναι kamsarmax, γνωστοποίησε ότι με την ναύλωση αυτή εξασφάλισε κοντά στα 9 εκατομμύρια δολάρια. Από την προηγούμενη συμφωνία με την Cargill, η οποία διήρκεσε λίγο περισσότερο από 14 μήνες, η εταιρεία εξασφάλισε περίπου 11,2 εκατομμύρια δολάρια.