“Επένδυση μαμούθ” του Μαρινάκη σε Post-Panamax της Hanjin – παρέλαβε το πρώτο

Το Athenian, το πρώτο Post-Panamax που παρέλαβε η Capital, και προηγουμένως ονομαζόταν Hanjin China

Η συμφερόντων Β. Μαρινάκη ναυτιλιακή Capital Ship Management Corp., ανακοίνωσε ότι παρέλαβε ένα μεταχειρισμένο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου Post-Panamax, το Athenian, που προηγουμένως ονομαζόταν Hanjin China και ανήκε στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping.

Το πλοίο έχει χωρητικότητα 118.835 dwt/9.954 TEU και κατασκευάστηκε από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο της Samsung Heavy Industries το 2011.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της online πλατφόρμας ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αγοράστηκε μέσω μιας διαδικασίας πλειστηριασμού που ακολούθησε την κατάσχεση του λόγω των χρεών της Hanjin Shipping. Το τίμημα για την απόκτηση του ήταν 33 εκατομμύρια δολάρια.

Πρόκειται για ένα από τα πέντε αδελφά πλοία που αγοράστηκαν στα τέλη Μαρτίου, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν στο νέο ιδιοκτήτη τους το 2017.

Τα υπόλοιπα πλοία της παρτίδας περιλαμβάνουν το (κατασκευής 2011) Hanjin Korea, το Hanjin Netherlands, το Hanjin Spain και το Hanjin United Kingdom, όλα κατασκευής 2010 και χωρητικότητας 10.000-teu, τα οποία αγοράστηκαν όλα με την ίδια διαδικασία του πλειστηριασμού.

Τα εν λόγω πλοία θα αποτελούν τα μεγαλύτερα containerships που θα διαθέτει στο στόλο της η ελληνική ναυτιλιακή. Ο Β. Μαρινάκης ουσιαστικά προχώρησε σε μια “επένδυση μαμούθ” που σύμφωνα με την VesselsValue του κόστισε συνολικά γύρω στα 152 εκατ. δολάρια.

Η Capital Ship Management διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα στόλο 58 πλοίων με συνολική χωρητικότητα 6.180.000 dwt., ενώ μόλις χθες η θυγατρική του ομίλου, Capital Product Partners, ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε τρία νέα ναυλοσύμφωνα για δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου.