Η Νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Korea Line Corp επελέγη ως προτιμώμενος αγοραστής για τις επιχειρήσεις Ασίας-ΗΠΑ της χρεοκοπημένης Hanjin Shipping ξεπερνώντας την προσφορά της Hyundai Merchant Marine, σύμφωνα με δηλώσεις που πραγματοποίησε την Δευτέρα εκπρόσωπος του δικαστηρίου της Σεούλ που επιβλέπει την χρεοκοπία της Hanjin.
Ο εκπρόσωπος του δικαστηρίου δήλωσε ότι η Korea Line πραγματοποίησε μεγαλύτερη προσφορά από την Hyundai, χωρίς όμως να αποκαλύψει την αξία της πιθανής συμφωνίας.
Η Korea Line ανήκει στον όμιλο SM Group, ο οποίος δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ πεδίο επιχειρήσεων από κατασκευές μέχρι χημικά.
Το δίκτυο ΗΠΑ-Ασίας, το εργατικό του δυναμικό και οι 7 επιχείρησεις εξωτερικού που βρίσκονται προς πώληση μπορεί να φτάσουν σε αξία έως και 100 δις won (85 εκ. δολάρια).
Η Hanjin, η πρώτη μεγάλη ναυτιλιακή που κατέρρευσε υπό το βάρος της παγκόσμιας πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας και των χαμηλών τιμών μεταφοράς έθεσε προς πώληση ολόκληρο το δίκτυο ΗΠΑ-Ασίας, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ανθρώπινου δυναμικού και 5 containership.
Η ναυτιλιακή κατέχει το 54% της Total Terminals International, η οποία διαχειρίζεται 2 εγκαταστάσεις στο Λονγκ Μπιτς και το Σηάτλ και είναι υπεύθυνη περίπου για το 30% του συνολικού φορτίου στην Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.
Ο στόλος containership της Hanjin έχει μειωθεί δραματικά, καθώς η πλειοψηφία των ναυλωμένων πλοίων έχουν επιστραφεί στους ιδιοκτήτες τους. Από τα 14 εναπομείναντα πλοία, όλα εκτός από 3 έχουν τεθεί ύπο κράτηση ή βρίσκονται ακινητοποιημένα στη θάλασσα.
Η Hanjin πριν την κατάρρευσή της χειριζόταν 97 containership, συμπεριλαμβανομένων 61 πλοίων σε συμφωνίες ναύλωσης.
Η πώληση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρίας αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Νοέμβριο.
Για όλες τις ειδήσεις σχετικά με την υπόθεση της Hanjin, δείτε εδώ.