Μπλεγμένη σε δικαστική δίωξη ναυλωτή η FreeSeas

free_seas_iwn_varouxakis_

H Ελληνική διαχειρίστρια φορτηγών πλοίων FreeSeas φαίνεται να βρίσκεται στο επίκεντρο μιας διαμάχης μεταξύ προμηθευτών καυσίμων και ενός πτωχευμένου ναυλωτή.

Ο διευθύνων σύμβουλος Ίων Βαρουξάκης ισχυρίζεται ότι η πρόσφατη κατάσχεση του χωρητικότητας 30.800 dwt Free Neptune (κατασκευής 1996) στον Παναμά προέρχεται από δύο αξιώσεις εναντίον της TME, η οποία δεν κατάφερε να πληρώσει τα καύσιμα που αγόρασε όταν ναύλωσε το πλοίο από τον ιδιοκτήτη πριν από περίπου ένα χρόνο.

“Ο ναυλωτής χρεοκόπησε και δεν πλήρωσε για τα καύσιμα” δήλωσε σε ΜΜΕ την Τρίτη. “Τώρα, οι προμηθευτές κάνουν ό, τι μπορούν για να καταφέρουν να πάρουν πίσω τα χρήματα. Είμαστε παγιδευμένοι ανάμεσα, δεν έχουμε καμία συμβατική σχέση (με τους ενάγοντες)”.

Μια πηγή με γνώση των υποθέσεων στις οποίες εμπλέκεται το Free Neptune, που βρίσκεται αγκυροβολημένο έξω από το Δυτικό Παναμά από τις 27 Μαΐου 2014, λέει ότι η OW Bunker είναι πίσω από μία από τις αγωγές, αλλά η ταυτότητα του δεύτερου ενάγοντα παραμένει ένα μυστήριο.

Επιπλέον, ο Βαρουξάκης λέει η εταιρεία του σχεδιάζει να καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα για την απελευθέρωση του σκάφους, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα της επιστραφεί μέχρι το τέλος της εβδομάδας, αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, και κινείται στην κατεύθυνση να αμφισβητήσει την κατάσχεση και την ύψους 700.000 δολαρίων εγγύηση που επέβαλλε το δικαστήριο.

“Πιστεύουμε ότι η κατάσχεση είναι παράνομη και έχουμε την πρόθεση να την αντιπαλέψουμε στο δικαστήριο”, δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής αφού επισήμανε ότι συναντήθηκε με μία από τις δικηγόρους του ενάγοντος αργά Τρίτη το βράδυ σε μια δεξίωση που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Posidonia που διεξάγεται στην Αθήνα.

Ο Βαρουξάκης παραδέχτηκε ότι λόγω αυτής της υπόθεσης το Free Neptune έχασε “λίγες μέρες ναύλωσης στην αγορά spot”, αλλά δεν αναφέρθηκε στο αν θα ζητήσει αποζημίωση για διαφυγόντα κέρδη, όταν βρεθεί πρόσωπο με πρόσωπο με τους ενάγοντες στο δικαστήριο.