Μια εξαιρετική περίοδο ακμής φαίνεται να διανύει η βιομηχανία ναυπήγησης πλοίων LNG στην Νότια Κορέα, όπως μαρτυρούν τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, τα οποία δείχνουν οι παραγγελίες νέων πλοίων να έχουν τριπλασιαστεί σε σύγκριση με πέρυσι.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ του Reuters, την μερίδα του λέοντος απολαμβάνουν τρία ναυπηγεία της Νότιας Κορέας – Daewoo Shipbuilding & Marine Enineering (DSME), Hyundai Heavy Industries και Samsung Heavy Industries – αναλαμβάνοντας τις περισσότερες από τις 50 νέες παραγγελίες, συνολικής αξίας 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Να σημειωθεί, επίσης, ότι οι εφοπλιστικές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων “ευθύνονται” για την αιφνίδια άνοδο των παραγγελιών, όπως αναφέρει η Business Korea. Οι παραγγελίες ανέρχονται σε 22 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 3.8 εκατ. κυβικών μέτρων, αντιπροσωπεύοντας το 56% των νέων παραγγελιών για φέτος.
Η βρετανική εταιρεία αναλύσεων Clarkson σημειώνει ότι ο όγκος των θαλάσσιων μεταφορών LNG θα αυξηθεί περισσότερο από 10% φέτος σε σχέση με πέρυσι. Η εν λόγω εξέλιξη οδήγησε τους έλληνες πλοιοκτήτες να προχωρήσουν σε νέες παραγγελίες για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας αντιπροσωπεύουν το 78% των νέων παραγγελιών πλοίων LNG για το 2017, συμπεριλαμβανομένου των πλωτών δεξαμενών αποθήκευσης LNG και των υποστηρικτικών πλοίων. Δεύτερη στη σειρά έρχεται η Ιαπωνία με 14% και η Κίνα με 8%.