Η με έδρα την Ταϊβάν Evergreen Line είναι να παραλάβει το τέταρτο από τα δέκα χωρητικότητας 13.808 TEU πλοία, το Thalassa Elpida, από τον Έλληνα ιδιοκτήτη Enesel SA μετά την παράδοση του από την Hyundai Heavy Industries (HHI).
Τα 10 νεότευκτα overpanamax ULCS παραγγέλθηκαν από την Enesel τον Ιούλιο του 2012 από την Hyundai Heavy Industries (HHI), με την εγγύηση 10 ετών ναύλωσης με την Evergreen, ενώ η τελική παράδοση όλων των σκαφών έχει οριστεί για τον Σεπτέμβριο του 2014.
Το χαμηλό κόστος που φτάνει τα 116,5 εκατ. δολάρια ανά σκάφος, συγκρινόμενο με τα 160 έως 170 εκατομμύρια στο αποκορύφωμα της αγοράς το 2009, επιτρέπει στην Evergreen να επωφεληθεί από μια ανταγωνιστική τιμή ναύλωσης σε μόλις κάτω από 50.000 δολάρια με υψηλή χωρητικότητα και υψηλότερη απόδοση από πιο χαμηλές ταχύτητες πλοήγησης, είπε η γαλλική Alphaliner.
Το πλοίο Thalassa Elpida θα ακολουθήσει το αδελφό πλοίο Thalassa Pistils που παραδόθηκε τον Ιανουάριο, στην υπηρεσία της Άπω Ανατολή-Ευρώπη CEM της Evergreen, ως μέρος της νέας προσφοράς της CKYHE, με τους εταίρους της συμφωνίας να το ονομάζουν ΒΑ 5.