Ναυπηγήθηκε το πλοίο ανύψωσης μεγάλων βαρών ROLLDOCK STORM (Video)

Η Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG) εγκαινίασε σήμερα το ROLLDOCK STORM, το αδελφό πλοίο του ROLLDOCK STAR. Το νεότευκτο κύλησε στη ναυπηγική κλίνη στο Flensburg Fiord ακριβώς στην ώρα του και κάτω από το άγρυπνο βλέμμα των κατασκευαστών του, καθώς και εκπρόσωπων των ιδιοκτητών του από την ολλανδική RollDock BV.

Καθώς το ROLLDOCK STORM είναι τώρα στο στάδιο της ολοκλήρωσης της εγκατάστασης του εξοπλισμού του στην αποβάθρα του ναυπηγείου και της προετοιμασίας για την παράδοση του το Μάιο, ο προκάτοχός του, ROLLDOCK STAR, έχει ήδη ολοκληρώσει τα πρώτα έργα για τους ιδιοκτήτες του. Κουβάλησε ένα πλωτό περίπτερο από το Άμστερνταμ στο Γιβραλτάρ και μια κρουαζιερόπλοιο ποταμών από το Fos στο Μπορντό. Η επόμενη σχεδιαζόμενη διαδρομή του είναι η μεταφορά πλωτού αντικειμένου από τη Βαλτική έως την Άπω Ανατολή.

Τέτοιου είδους αποστολές σκιαγραφούν τον κύριο λόγο που η RollDock BV παρήγγειλε τα δύο μήκους 151 μέτρων πολυ-λειτουργικά πλοία εξειδικευμένων μεταφορών: Για να μεταφέρουν απαιτητικά, βαριά φορτία που βρίσκονται εκτός του πεδίου εφαρμογής της παραδοσιακής μεταφοράς εμπορευμάτων.

“Γνωρίζουμε, από πρώτο χέρι ότι με την προσθήκη των δύο νεότευκτων της Flensburg στο στόλο της, η RollDock BV τοποθετείται στην καλύτερη δυνατή θέση για να αντιμετωπίσει τον διεθνή ανταγωνισμό. Στην RollDock BV έχουμε βρει έναν απολύτως αξιόπιστο εταίρο, τον οποίον μπορούμε να υποστηρίξουμε με δύο ειδικά πλοία μας και να τον βοηθήσουμε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών του σε παγκόσμια κλίμακα», δήλωσε ο Peter Sierk, επικεφαλής της FSG.

Τα ROLLDOCK STAR και ROLLDOCK STORM ξεχωρίζουν κυρίως λόγω της μέγιστης ευελιξίας τους και προσφέρουν μια σειρά από διαφορετικές δυνατότητες φόρτωσης. Δύο γερανοί βάρους 350 τόνων μεταφέρουν φορτία που ζυγίζουν μέχρι και 700 τόνους ενώ, τα δύο πλοία διαθέτουν ράμπες ρυθμιζόμενου ύψους στην πρύμνη που έχουν την δυνατότητα να προσαρμόζονται σε προβλήτες διαφορετικού ύψους, επιτρέποντας τη φόρτωση και εκφόρτωση φορτίου μέχρι 3.000 τόνους σε κλασικό τρόπο λειτουργίας RoRo.

Επιπλέον, τα πλοία είναι υποβρύχια σε βάθος 6 μέτρων και, συνεπώς, μπορούν να χειριστούν και φορτίο που επιπλέει. Η χωρητικότητα τους σε νεκρό βάρος είναι 8.000 τόνοι.

Διαβάστε ακόμα