Η MSC Cruises αύξησε τις παραγγελιές της για μέγα-πλοία από την ιταλική ναυπηγική Fincantieri στα δύο πλοία, με δυνατότητα για τρίτο. Με κόστος 3 δισ. δολάρια, η επένδυση αυτή υποδηλώνει τη βεβαιότητα ότι η βιομηχανία διακοπών κρουαζιέρας θα συνεχίσει να ενισχύεται.
Η ιταλο-ελβετική ναυτιλιακή εταιρεία λειτουργεί μέχρι σήμερα 12 κρουαζιερόπλοια, τα οποία εκτελούν πολλές διαφορετικές διαδρομές στη θάλασσα, την ίδια στιγμή.
Τα δύο νέα πλοία από την Fincantieri, με τα προσωρινά ονόματα Project Seaside Ι και Project Seaside ΙΙ, είναι μεγαλύτερα σε ολική χωρητικότητα από οποιαδήποτε από τα υπάρχοντα πλοία της εταιρείας.
Παράλληλα με αυτές τις πρόσφατες αγορές, η MSC Cruises έχει επίσης αυτήν τη στιγμή δύο ακόμη μεγαλύτερα πλοία υπό κατασκευή από την STX Ευρώπη.
“Σήμερα η MSC Cruises, προσθέτει το τελευταίο κομμάτι στο νέο επιχειρηματικό σχέδιο που θα μας επιτρέψει να διπλασιάσουμε τη χωρητικότητα του στόλου μας από το 2022,” δήλωσε με έκδηλο ενθουσιασμό ο διευθύνων σύμβουλος της MSC Cruises Gianni Ornato. “Με την άφιξη των νέων πλοίων θα φτάσουμε χωρητικότητα περίπου 80.000 επιβατών την ημέρα”.
Τα Project Seaside I και II προγραμματίζεται -σύμφωνα με πληροφορίες- να κάνουν τα παρθενικά τους ταξίδια τους τον Νοέμβριο του 2017 και το Μάιο του 2018, αντίστοιχα. Όπως όλα τα πλοία των γραμμών της MSC, τα δύο μέγα-πλοία θα πλέουν υπό σημαία Παναμά.
Και τα δύο κρουαζιερόπλοια θα αξιοποιήσουν πρωτοποριακή σχεδίαση, αρχιτεκτονική και τεχνολογία, δίνοντας στο πλοίο ασυνήθιστα μεγάλες ποσότητες χώρου καταστρώματος για την απόλαυση των επιβατών.
Επιπλέον, θα παρέχεται η δυνατότητα ενός μοναδικού περιπάτου στο επίπεδο της θάλασσας, και θα διατίθεται ένα μεγάλο θέατρο με ενσωματωμένο μπαλκόνι και πανοραμική θέα από έναν εξωτερικό ανελκυστήρα στο πάνω κατάστρωμα. “Η ιδέα είναι να φέρουνε τους επιβάτες πιο κοντά στο επίπεδο της θάλασσας, ώστε να αισθάνονται σαν να είναι στην παραλία”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Μ. Βρετανίας και Ιρλανδίας Giles Hawke.
Άλλα τεχνολογικά προηγμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα περιλαμβάνουν γυάλινους διαθλαστές και την τεχνολογία σήραγγας που θα προσφέρει στους γευματίζοντες την αίσθηση ότι τρώνε σε εξωτερικούς χώρους. Αυτό το μέτρο θέλει να εκμεταλλευθεί τις ζεστές διαδρομές που σχεδιάζει η MSC να εκτελούν τα δύο νέα αποκτήματα της.
Ζυγίζοντας περίπου 154.000 τόνους το καθένα, τα μήκους 323 μέτρων πλοία θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν έως και 5.300 επιβάτες σε 2.070 καμπίνες. Τα δύο πλοία αντιπροσωπεύουν ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός για την MSC Cruises όσον αφορά το σχεδιαστικό μέγεθος και την τεχνολογική φιλοδοξία.