Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping της οικογένειας Παληού, υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK Line) για ένα από τα φορτηγά πλοία της μεταφοράς χύδην φορτίου τύπου kamsarmax.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ναύλωσε το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Leonidas P. C., κατασκευής 2014, μεταφορικής ικανότητας 82.165 dwt.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 14.000 δολάρια την ημέρα, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, έως τουλάχιστον τις 15 Σεπτεμβρίου 2026, και μέγιστο τις 15 Νοεμβρίου 2026.
Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 24 Σεπτεμβρίου 2025 και θα αποφέρει περίπου 4,93 εκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστα έσοδα για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 36 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην – τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, τέσσερα post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, πέντε panamaxes και εννέα ultramaxes.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα kamsarmax bulkers διπλού καυσίμου μεθανόλης έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,1 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία 11,83 έτη.