Ένα σημαντικό ορόσημο επιτεύχθηκε με την εγκατάσταση των μηχανών στο νέο υπό ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff 7, που κατασκευάζεται για λογαριασμό της TUI Cruises στα Φιλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku.
Σχεδιασμένες από την Wartsila, οι μηχανές θα παρέχουν συνολική ισχύ 48.000 kW και ισχύ πρόωσης 28 MW, επιτρέποντας στο πλοίο να πλέει με ταχύτητα 22 κόμβων.
Ένα βίντεο που ανάρτησε στο διαδίκτιο το ναυπηγείο δείχνει τη λεπτομερή και περίπλοκη διαδικασία εγκατάστασης των μηχανών του πλοίου με τη βοήθεια γιγάντιων γερανών.
Στο βίντεο βλέπουμε επίσης τεχνικούς με ειδικό εξοπλισμό να χειρίζονται προσεκτικά τις βαριές μηχανές. Πάνω από το πλοίο δεσπόζουν οι τεράστιοι γερανοί, έτοιμοι να σηκώσουν και να τοποθετήσουν τις μηχανές στο κύτος του πλοίου.
Καθώς οι χειριστές των τεράστιων γερανών χειρίζονται με μεγάλη προσοχή τις μηχανές, τις οποίες με χειρουργική ακρίβεια τις τοποθετούν στο πλοίο, το βίντεο προσφέρει ακόμη εντυπωσιακές εικόνες στις περίπλοκες διαδικασίες της ναυπηγικής, δείχνοντας τη χρήση τεχνολογιών αιχμής και τεχνογνωσίας που εμπλέκονται σε ένα πλοίο.
Η ναυπήγηση του κρουαζιερόπλοιου ξεκίνησε το 2022 και η συναρμολόγηση του κύτους έγινε φέτος τον Μάρτιο. Το πλοίο επιβλέπει ο νηογνώμονας DNV και αναμένεται θα ολοκληρωθεί το 2024.
Το πλοίο με σημαία Μάλτας θα έχει 15 καταστρώματα και χωρητικότητα για 2894 επιβατών και 1000 μελών του πληρώματος. Θα έχει μήκος 316 μέτρα και πλάτος 35,8 μέτρα.
Όπως ανέφερε η εταιρεία, θα κινείται με καύσιμο ντίζελ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (0.1%) και θα έχει επίσης την δυνατότητα σύνδεσης ρεύματος με την στεριά, διασφαλίζοντας έτσι τις μηδενικές εκπομπές ρύπων όσο το πλοίο βρίσκεται στο λιμάνι.
Θα είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε το πλοίο να μπορεί να λειτουργεί και με πράσινη μεθανόλη.
Το Mein Schiff 7 είναι αδελφό πλοίο του Mein Schiff 1 και του Mein Schiff 2, που τέθηκαν σε λειτουργία το 2018 και το 2019.