Η μεγάλη επιστροφή μιας ελληνικής ναυτιλιακής δύναμης στα ναυπηγεία είναι πλέον γεγονός. Μετά από χρόνια αποχής από νέες ναυπηγήσεις, η εταιρεία αποφασίζει να επενδύσει ξανά σε νεότευκτα πλοία, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο στη στρατηγική της. Το νέο αυτό στοίχημα δεν αφορά μόνο την ανανέωση του στόλου, αλλά και την εμπιστοσύνη στις προοπτικές της ναυλαγοράς και στη μακροπρόθεσμη δυναμική της ελληνικής ναυτιλίας.
Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων **Costamare** προχώρησε στην παραγγελία δύο πλοίων χωρητικότητας 3.100 teu στην Κίνα, ανεβάζοντας έτσι το νούμερο των νεότευκτων πλοίων που αναμένεται να παραλάβει τα επόμενα χρόνια.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία ανέφερε στην έκθεση αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου ότι τα πλοία έχουν προγραμματιστεί για παράδοση το πρώτο τρίμηνο του 2028 από κινεζικό ναυπηγείο που δεν κατονομάζεται. Και τα δύο πλοία θα χρονοναυλωθούν για οκτώ χρόνια σε μια κορυφαία εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η συμφωνία ανεβάζει τις συνολικές παραγγελίες της **Costamare** για πλοία χωρητικότητας 3.100 teu σε έξι, επιβεβαιώνοντας την επιστροφή της στα ναυπηγεία. Νωρίτερα φέτος, η **Costamare** προχώρησε στην πρώτη της νέα παραγγελία νεότευκτων πλοίων από το 2018, δείχνοντας εμπιστοσύνη στη μακροπρόθεσμη ζήτηση για ναύλωση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεσαίου μεγέθους.
Η **Costamare**, του Κωνσταντίνου Κωνσταντακόπουλου, διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 69 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 520.000 teu. Η εταιρεία αναδιαρθρώνει σταθερά το χαρτοφυλάκιό της ύστερα από τα τελευταία χρόνια επιλεκτικών πωλήσεων πλοίων και αυξανόμενων επενδύσεων σε φορτηγά πλοία ξηρού χύδην φορτίου.
Ο τομέας των φορτηγών πλοίων ξηρού χύδην φορτίου αποσχίστηκε νωρίτερα φέτος υπό την **Costamare Bulkers**, η οποία περιελάμβανε σχεδόν 40 ιδιόκτητα πλοία και στόλο περίπου 50 ναυλωμένων πλοίων που λειτουργούσαν μέσω της πλατφόρμας **CBI**.

















