Η Σιγκαπούρη προσπαθεί να τροφοδοτήσει το πρώτο πλοίο που κινείται με αμμωνία στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Castor σε δύο έως τρία χρόνια.
Η προσπάθεια της ναυτιλίας να μειώσει την χρήση υδρογονανθράκων είναι ένα μέρος της ευρύτερης ενεργειακής μετάβασης σε πολλούς τομείς της οικονομίας, τονίστηκε σε διαδικτυακό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη από τη Νορβηγική Επιχειρηματική Ένωση της Σιγκαπούρης (NBAS) ως μέρος του Ocean Now.
Ο Quah Ley Hoon, διευθύνων σύμβουλος της Ναυτιλιακής και Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης, εξήγησε ότι όταν πρόκειται για μελλοντικά καύσιμα, δεν πρόκειται μόνο για λιμενικές αρχές που συνεργάζονται για κάποια πρότυπα, αλλά και με άλλους κυβερνητικούς φορείς, όπως οι αρχές ενέργειας για την προμήθεια νέων καυσίμων και τις σχετικές υποδομές.
Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι στη Σιγκαπούρη μεταξύ των κυβερνητικών υπηρεσιών, οι οποίες εξετάζουν από κοινού είναι αν πρόκειται πράγματι για ένα πλοίο υδρογόνου και πώς θα διασφαλιστεί ότι υπάρχουν τα πρότυπα καθώς και η υποδομή για να μπορέσει να τροφοδοτηθεί ένα πλοίο με υδρογόνο “, δήλωσε ο Quah.
Σημείωσε επίσης την αυξημένη δραστηριότητα γύρω από την αμμωνία ως πιθανό μελλοντικό καύσιμο πλοίων. “Υπάρχουν αρκετά project σε εξέλιξη και η MPA συμμετέχει σε αυτά και είμαστε πραγματικά έτοιμοι να δούμε αν μπορούμε πραγματικά να τροφοδοτήσουμε το πρώτο πλοίο αμμωνίας στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Castor σε δύο έως τρία χρόνια.”
Η MPA είναι ένας από τους έξι συνεργάτες της Πρωτοβουλίας Castor μαζί με τη MISC, την Lloyd’s Register (LR), την Samsung Heavy Industries (SHI), την MAN Energy Solutions (MAN) και την Yara International, η οποία αναπτύσσει την αμμωνία ως καύσιμο.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία της Μαλαισίας MISC σχεδιάζει να επενδύσει σε αμμωνία.