Στην κατασκευή και καθέλκυση του πρώτου υβριδικού μέγα γιότ στον κόσμο προχώρησε η ομάδα της Feadship, η οποία είναι γνωστή εταιρεία με έδρα την Ολλανδία.
Ο μέσος όρος κατανάλωσης καυσίμου για ένα συμβατικό μέγα γιότ σε κατάσταση ακινησίας είναι περίπου 490 λίτρα ανά ώρα, οπότε είναι προφανές ότι τα σκάφη αυτά και φιλικά προς το περιβάλλον δεν είναι αλλά και ούτε οικονομικά.
Το υβριδικό γιότ, το οποίο δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τα συμβατά ντιζελοκίνητα, έχει μήκος 82 μέτρα με τεράστια καταστρώματα και πισίνα. Διαθέτει μία (θα μπορούσε κάλλιστα και δύο) μηχανή ντίζελ αλλά η μεγάλη του διαφορά είναι ότι είναι εξοπλισμένο με ένα γκρουπ από τεράστιες μπαταρίες και τρείς ντίζελ-ηλεκτρικές γεννήτριες.
Χωρίς να έχουν δοθεί επίσημα στοιχεία για την κατανάλωση καύσιμου, υπολογίζεται ότι θα κάνει εξοικονόμηση περισσότερο από 30% σε σχέση με σκάφη ίδιου μεγέθους κινούμενα αποκλειστικά με πετρέλαιο.