Στην πώληση του παλαιότερου τάνκερ VLCC της προχώρησε η Maran Tankers, με επικεφαλής την Μαρία Αγγελικούση, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της.
Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο Maran Triton, χωρητικότητας 318,692 dwt, που κατασκευάστηκε το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries.
Η τιμή πώλησης ανήλθε στα 29 εκατ. δολάρια, ενώ το όνομα του αγοραστή δεν έχει γίνει γνωστό.
Αναλυτές εκτιμούν ότι το τίμημα είναι υψηλό, καθώς στις τελευταίες αγοραπωλησίες αντίστοιχων πλοίων η τιμή κυμάνθηκε στα 27 με 28 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, η ναυτιλιακή έχει πουλήσει οκτώ από τα παλαιότερης κατασκευής VLCC του στόλου της, από τον Νοέμβριο 2019 μέχρι σήμερα.
Μάλιστα, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 306,300-dwt Maran Cygnus (κατασκευής 2001) στην τιμή των 24,8 εκατ. δολαρίων, υψηλότερα από την εκτιμώμενη αξία του (22,6 εκατ. δολάρια), καθώς και το χωρητικότητας 306,300-dwt Maran Castor (επίσης κατασκευής 2001), με την τιμή της συναλλαγής να κυμαίνεται στα 22 εκατ. δολάρια.
Στο μεταξύ, ο στόλος της Maran Tankers πρόκειται να ενισχυθεί με δύο νεότευκτα VLCC που θα παραλάβει από το ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering εντός του καλοκαιριού.
ADVERTISING
Άλλα τέσσερα VLCC που έχει παραγγείλει η εταιρεία, βρίσκονται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries και είναι προγραμματισμένο να παραδοθούν το 2023.
Όπως αναφέρουν αναλυτές, μπορεί τα ναύλα στη spot αγορά των τάνκερ να παραμένουν φέτος σε χαμηλά επίπεδα, ωστόσο, οι τιμές των μεταχειρισμένων δεξαμενόπλοιων κινούνται ανοδικά, με μοχλό τις εκτιμήσεις για ανάκαμψη του κλάδου το επόμενο διάστημα.
O στόλος της Maran Tankers, αποτελείται, σύμφωνα με την εταιρική ιστοσελίδα της ναυτιλιακής, από 52 τάνκερ, εκ των οποίων τα 35 είναι τύπου VLCC, τα 15 είναι suezmax και τα δύο aframax. H συνολική τους χωρητικότητα ανέρχεται στα 15,612,539 dwt.