Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων στον κόσμο απέπλευσε από τη Σαγκάη, με την Κίνα να κατακτά και πάλι την κορυφή της παγκόσμιας ναυπηγικής με το Anji Ansheng, χωρητικότητας 9.500 ceu.
Η Κίνα έσπασε το ρεκόρ όσο αναφορά το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων στον κόσμο για δεύτερη φορά σε λιγότερο από ένα μήνα με τον απόπλου του Anji Ansheng, των 9.500 ceu που ανήκει στην SAIC Anji Logistics, θυγατρική του γίγαντα κατασκευαστή αυτοκινήτων της Κίνας SAIC.
Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων στον κόσμο από άποψη χωρητικότητας απέπλευσε για το παρθενικό του ταξίδι προς την Ευρώπη από τη Σαγκάη το βράδυ της Πέμπτης με περίπου 7.000 οχήματα κινεζικής κατασκευής.
Αυτό ξεπέρασε το ρεκόρ που είχε σημειωθεί την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου, όταν το BYD Shenzhen, χωρητικότητας 9.200 ceu, έφυγε από ένα ναυπηγείο στην Κίνα στο παρθενικό του ταξίδι προς τη Βραζιλία. Το πλοίο ιδιοκτησίας BYD πήρε τον τίτλο από τη σειρά κλάσης Aurora της Höegh Autoliners κατά 100 αυτοκίνητα από άποψη χωρητικότητας.

Ο νέος κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ, το Anji Ansheng, έχει μήκος 228 μέτρα και πλάτος 37,8 μέτρα, ελαφρώς μεγαλύτερο από το BYD Shenzhen το οποίο έχει μήκος 219 μέτρα.
Η χιονοστιβάδα των νεότευκτων πλοίων που προέρχονται από την Κίνα έρχεται σε μια εποχή που οι αναλυτές γίνονται απαισιόδοξοι για το εμπόριο. Μια πρόσφατη έκθεση της Veson Nautical προβλέπει ένα σενάριο αρνητικής αύξησης των αυτοκινήτων ανά χιλιόμετρο έως το 2026 και το 2027.
Αντίθετα, η εταιρεία πιστεύει ότι η αύξηση της προσφοράς αναμένεται να είναι σε θετικό διψήφιο νούμερο κατά την ίδια περίοδο, υποδηλώνοντας μια διόρθωση τόσο στις τιμές χρονοναύλωσης όσο και στις αξίες των περιουσιακών στοιχείων, με τα επίπεδα να είναι πιθανό να επιστρέψουν προς τους μακροπρόθεσμους ιστορικούς μέσους όρους.
Ωστόσο, η Veson προβλέπει ότι αυτό θα ακολουθηθεί από μια σημαντική φάση διάλυσης πλοίων που θυμίζει το 2009.
