Υπό κατασκευή έχει άλλο LNG Carrier Hull SN2652 σε κορεατικά ναυπηγεία – Και τα δύο έχουν μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων
Πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα η τελετή κοψίματος του πρώτου κομματιού χάλυβα για το νέο LNG Carrier (SN2653) της Minerva Gas στα ναυπηγεία Hull shop Bay 25 της Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα.
Η εταιρεία συμφερόντων Ανδρέα Μαρτίνου δημιουργεί έναν υπερσύχγρονο στόλο με πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Υπό κατασκευή έχει άλλο LNG Carrier Hull SN2652 στα ίδια κορεατικά ναυπηγεία. Και τα δύο έχουν μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων. Διαθέτουν τεχνολογία πρόωσης με κινητήρα διπλού καυσίμου XDF της WinGD, σύστημα συγκράτησης φορτίου Mark III Flex+ και σύστημα επαναυγροποίησης φορτίου της Air Liquide.
Πρόκειται για υπερσύγχρονα πλοία 5ης γενιάς, που βελτιώνουν το οικολογικό αποτύπωμα της εταιρείας αφού είναι eco friendly, με μηχανές καύσης διπλού καυσίμου. Είναι προγραμματισμένο να παραληφθούν από την εταιρεία μέσα στο 2026.
Στην τελετή παρευρέθηκε ο διευθυντής Κωνσταντίνος Παλληκάρης επικεφαλής ομάδας στελεχών της εταιρείας. Η Minerva Gas έχει στο νερό πέντε LNG carriers. O Aνδρέας Μαρτίνος δίνει ονόματα ελληνικών νησιών, Ψαρά, Λήμνος, Κάλυμνος, Χίος, Αμοργός.
Η Minerva Gas είναι η πρώτη ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία που εντάχθηκε στον μη κερδοσκοπικό κέντρο έρευνας Maersk-Kinneyt Moller Center for Zero Carbon Shipping. Σκοπός του κέντρου έρευνας είναι η επιτάχυνση της απo-ανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Στους στρατηγικούς εταίρους του Κέντρου συμμετέχουν η μεγαλύτερη εταιρεία τακτικών γραμμών Moller-Maersk, ο αμερικανικός νηογνώμονας ABS, οι πετρελαϊκοί κολοσσοί BP και Total Energies και εταιρεία κατασκευής μηχανών MAN Energy Solutions. Η έναρξη λειτουργίας του Κέντρου έγινε το 2020 με έδρα την Κοπεγχάγη.