Νέες χρονοναυλώσεις για δύο πλοία μεταφοράς κοντέινερ της Euroseas του Αρ. Πίττα

Η ελληνική εταιρεία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Euroseas του Αρ. Πίττα ανακοίνωσε τις τελευταίες της ναυλώσεις για δύο από τα πλοία της με περισσότερο από το διπλάσιο ναύλο σε σχέση με αυτούς που υπάρχουν, υπογραμμίζοντας τη συνεχιζόμενη ισχύ της αγοράς πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι το μεταφορικής ικανότητας 2.556 TEU MV M/V «Evridiki G», που κατασκευάστηκε το 2001, συνήψε νέο συμβόλαιο ναύλωσης μεταξύ 36 και 38 μηνών με ημερήσια τιμή 40.000 $. Εν τω μεταξύ, το MV EM «Corfu», της ίδιας χωρητικότητας και ηλικίας, έχει ναυλωθεί για 36 έως 38 μήνες επίσης με ημερήσια τιμή 40.000 $. Οι ναυλώσεις αναμένεται να ξεκινήσουν την 1η Φεβρουαρίου 2022 και τα μέσα Φεβρουαρίου αμέσως μετά την ολοκλήρωση του δεξαμενισμού του αντίστοιχα.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε νέες ναυλώσεις για δύο από τα πλοία μας για περιόδους τουλάχιστον τριών ετών το καθένα με τιμές διπλάσιες από τα επίπεδα της υπάρχουσας ναύλωσης τους», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας. «Οι νέες ναυλώσεις εξασφαλίζουν έσοδα τουλάχιστον 85 εκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να έχουν ετήσια συνεισφορά EBITDA άνω των 22,3 εκατομμυρίων δολαρίων συνολικά. Αυτές οι νέες ναυλώσεις βελτιώνουν σημαντικά τόσο την κερδοφορία μας όσο και την ορατότητα των ταμειακών ροών με την κάλυψη ναύλων μας για το 2022 να υπερβαίνει πλέον το 85% και για το 2023 το 55%.»

Αυτές οι τελευταίες ναυλώσεις προστίθενται σε έναν αυξανόμενο κατάλογο πρόσφατων ναυλώσεων της Euroseas με τιμές που ήταν ανήκουστες πριν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένης της ναύλωσης δύο έως τριών μηνών για το πλοίο panamax MV Synergy Oakland με ναύλο 130.000 $ την ημέρα, που ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο. Το ίδιο πλοίο είχε επίσης κλειδώσει δίμηνη ναύλωση με το εκπληκτικό ποσό των 200.000 δολαρίων την ημέρα τον Νοέμβριο. Το τελευταίο θα ακολουθήσει ναύλωση 42.000 $ ανά ημέρα για περίοδο 48 έως 51 μηνών.

Διαβάστε ακόμα