Electra: Αποκαλύφθηκε το νέο πλήρως ηλεκτρικό υδροπτερύγιο Ferry (vid)
Καθώς ένας μεγάλος αριθμός του παγκόσμιου στόλου των ferry χρειάζεται ανανέωση σε συνδυασμό με την αυξανόμενη πίεση για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, οι μεταφορείς αναζητούν εναλλακτικές λύσεις χωρίς όμως να εγκαταλείπουν και τα οφέλη στο κόστος που έχουν των πλοίων που κινούνται με πετρέλαιο.
Μια νεοφυής εταιρεία θαλάσσιων τεχνολογιών στην Καλιφόρνια, η γνωστή σε όλους μας startup, συνεργάστηκε με έναν κατασκευαστή ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης για την ανάπτυξη μίας γρήγορης λύσης σε αυτό το πρόβλημα. Τα ηλεκτρικά επιβατηγά υδροπτέρυγα ταχύπλοα.
Η Boundary Layer Technologies (BLT) υπέγραψε μια επιστολή δείχνοντας την πρόθεση της με το τμήμα Editron της Danfoss για την προμήθεια του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης που απαιτείται για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού ferry με υδροπτέρυγο, το ELECTRA. Το σύστημα θα συνδυαστεί με το σύστημα πρόωσης z-drive της BLT.
Το ELECTRA θα έχει αυτονομία έως 100 ναυτικά μίλια και υπηρεσιακή ταχύτητα 40 κόμβους χάρη στον συνδυασμό μας τεχνολογίας υδροπτέρυγων και συστήματος πρόωσης με λοβό. «Αυτή είναι η διπλάσια ταχύτητα και εμβέλεια από τα υπάρχοντα ηλεκτρικά πορθμεία στην αγορά», λέει ο Kearney.
«Από οικονομικής άποψης, η ηλεκτρική ικανότητα έχει ως αποτέλεσμα σχεδόν 35% μείωση του λειτουργικού κόστους για έναν ιδιοκτήτη πλοίου σε σύγκριση με ένα τυπικό πλοίο που κινείται με πετρέλαιο.
Το EDITRON Marine System είναι μια πλήρης μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και σύστημα πρόωσης που βασίζεται σε συνεχές ρεύμα, ειδικά σχεδιασμένο για πλοία. Αυτό περιλαμβάνει διανομή DC, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, χρήση αποθήκευσης ενέργειας, συστήματα μετάδοσης κίνησης και προωθητικών μηχανών, καθώς και συνολικό έλεγχο και παρακολούθηση του συστήματος. Το σύστημα θα συνδυαστεί με το ιδιόκτητο σύστημα πρόωσης z-drive της BLT.
«Ο συνδυασμός του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης του τμήματος Editron της Danfoss και της τεχνολογίας υδροπτέρυγων της BLT θα μας κάνει πολύ ενθουσιασμένους από τον ελαφρύ σχεδιασμό και το μικρό μέγεθος αυτών των κινητήρων», λέει ο Jeremy Osborne, CTO της Boundary Layer Technologies. «Είναι παγκόσμιας κλάσης και μας επιτρέπουν να προσφέρουμε μεγαλύτερη εμβέλεια και καλύτερη αξιοπιστία».
Ένα ferry που θα ήταν κόσμημα για πολλά ελληνικά νησιά.