Η Alpha Bulkers, η οποία έχει καθιερωθεί εδώ και καιρό στα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου supramax και capesize, έγινε η τελευταία ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία που στράφηκε στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με ένα πρόγραμμα ναυπήγησης 11 πλοίων.
Η Alphaliner αναφέρει ότι η εταιρεία έχει παραγγείλει πλοία με συμβατικό κινητήρα 1.900 teu, 3.100 teu και 4.500 teu.
Τα συγκεκριμένα μεγέθη οποίων έχουν γίνει πολύ δημοφιλή στην αγορά ναυλώσεων λόγω της ευελιξίας και της ανθεκτικότητας τους σε μια σειρά από εμπορικές συναλλαγές.
Η Yangzijiang Shipbuilding αναμένεται να κατασκευάσει τρία αδελφά πλοία των 1.900 teu, πιθανώς στη θυγατρική του ομίλου Chang Bo. Πηγές του κλάδου λένε ότι αυτές οι συμβάσεις μπορεί να έχουν υπογραφεί πριν από αρκετούς μήνες, αλλά μόλις τώρα ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.
Η Alpha Bulkers έχει επίσης εξασφαλίσει θέσεις για τέσσερα πλοία των 3.100 teu στο ναυπηγείο Guangdong της COSCO Shipping Heavy Industry. Επιπλέον, έχουν υποβληθεί τέσσερις οριστικές παραγγελίες στην Yantai CIMC Raffles για πλοία των 4.500 teu.
Με αυτές τις συμφωνίες, η Alpha Bulkers εντάσσεται σε μια αυξανόμενη λίστα Ελλήνων πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων και φορτηγών πλοίων που περνάνε στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Άλλες εταιρείες που ήδη έχουν μπει στην συγκεκριμένη αγορά περιλαμβάνουν την Latsco Shipping (μέσω της Marla), την Minerva Marine και την Transocean Maritime.
Δεν έχει γίνει γνωστό το συνολικό κόστος, ωστόσο, σύμφωνα με τα επίπεδα της αγοράς, η κατασκευή πλοίων των 1.900 teu στην Κίνα κοστίζει περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια, 45 εκατομμύρια δολάρια για πλοία των 3,100 teu και 57-59 εκατομμύρια δολάρια για πλοία των 4.500 teu.
















