Πεθαίνεις σε κρουαζιέρα, έρχεται και “λυπητερή” στους συγγενείς!

death_cruise_ship
Μπορεί μια κρουαζιέρα να θεωρείται ένα “παραδεισένιο ταξίδι”, αλλά σε περίπτωση που ένας επιβάτης πεθάνει πάνω σε κρουαζιερόπλοιο, τότε η οικογένεια του θα πρέπει να προετοιμαστεί για μια “κόλαση”, αφού πολλοί παθόντες συγγενείς προειδοποιούν ότι βρέθηκαν χρεωμένοι με απρόβλεπτα ιατρικά έξοδα και αντιμέτωποι με την γραφειοκρατία των εταιρειών κρουαζιέρας.

Η μητέρα της Taryn Σμιθ πέθανε ενώ βρισκόταν σε μια κρουαζιέρα, αλλά αντί της συμπόνιας από την εταιρεία, η οικογένειά της έλαβε έναν λογαριασμό 6.000 δολαρίων στην πιστωτική κάρτα και ξεκίνησε μια διαμάχη μαζί της σχετικά με τα ιατρικά έξοδα για το θάνατο της μητέρας της. “Οι γονείς μου γιόρταζαν την 35η επέτειο του γάμου τους και ήταν σε μια κρουαζιέρα με την Royal Caribbean”, θυμάται, σημειώνοντας πόσο πολύ οι γονείς της απολάμβανα τις διακοπές στη θάλασσα.

Το τραγικό περιστατικό όμως δεν άργησε να συμβεί ενώ έπλεαν στην Καραϊβική. Στη μητέρα της έτυχε μια επείγουσα ιατρική κατάσταση, από την οποία τελικά πέθανε. Το πένθος της Smith όμως το διαδέχτηκε ο θυμός, όταν μόλις λίγες εβδομάδες μετά το θάνατο της μητέρας της, ο πατέρας της έλαβε χρεώσεις 6.000 δολαρίων στην πιστωτική κάρτα του για ιατρικά έξοδα. “Εμείς δεν προσπαθούσαμε να μην πληρώσουμε για τις υπηρεσίες αυτές” είπε ο Smith. “Θέλαμε να πληρώσουμε μέσω μιας λογικής οδού, όπως είναι η ασφάλιση υγείας”.

Όμως η εταιρεία κρουαζιέρας δεν θέλησε να περιμένει μέχρι η ασφάλιση να πληρώσει το μακρύ κατάλογο των ιατρικών εξόδων. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας επικαλέστηκαν την εκτός χρονοδιαγράμματος αυξημένη ταχύτητα για να προσεγγίσει το πλοίο λιμάνι, λόγω του έκτακτου ιατρικού περιστατικού, το οποίο κόστισε πολλές χιλιάδες δολάρια. Οι χρεώσεις αυτές ανάγκασαν την εταιρεία της πιστωτικής κάρτας να κλείσει το λογαριασμό. “Βάζουν το κέρδος πάνω από τους ανθρώπους”, συμπέρανε η Smith -αν και τελικά η εταιρεία ανακάλεσε τα ιατρικά έξοδα- προειδοποιώντας άλλους ανθρώπους να γνωρίζουν τι μπορεί να τους συμβεί όταν σχεδιάζουν τις διακοπές των ονείρων τους.

“Δεν νομίζω ότι κάποιος πηγαίνει σε ένα ταξίδι περιμένοντας να πεθάνει”, δηλώνει από την πλευρά της η ταξιδιωτικός πράκτορας Tama Holve. Όμως αυτό όπως φαίνεται είναι πάντα μια πιθανότητα και σε αυτήν την περίπτωση η εταιρεία κρουαζιέρας ενήργησε στα νόμιμα πλαίσια, σημειώνει. “Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνει ένας ταξιδιώτης είναι να βεβαιωθεί ότι η προσωπικά τους ασφάλιση τον καλύπτει ενώ ταξιδεύει – και οι περισσότεροι δεν το κάνουν”, προσθέτει.

Για να αποφευχθεί η πιθανότητα τα έξοδα να καταλήξουν στην κάρτα σας, υπάρχει η ταξιδιωτική ασφάλιση, η οποία θα καλύψει αμέσως τα ιατρικά έξοδα, ακόμη και ενδεχόμενο κόστος εκκένωσης σε ορισμένες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Μια τέτοια προληπτική κίνηση φυσικά δεν θα μπορούσε να αποτρέψει έναν θάνατο, όπως αυτό την μητέρας της Smith, αλλά θα μπορούσε να την γλιτώσει από τα υπόλοιπα βάσανα.

Οι ειδικοί της ταξιδιωτικής αγοράς. Επί του παρόντος δεν υπάρχουν αρχεία που να τηρούνται σχετικά με ασθένειες, τραυματισμούς ή θανάτους, κατά τη διάρκεια θαλάσσιων ταξιδιών (στα οποία μόνο για φέτος υπολογίζεται να εμπλέκονται 23 εκατομμύρια άνθρωποι), αλλά ορισμένοι νομοθέτες προσπαθούν να το αλλάξουν αυτό, μέσω ενός νομοσχεδίου που ετοιμάζεται να κατατεθεί στο Κογκρέσο.

Διαβάστε ακόμα