Προτιμούν Δυτική Μεσόγειο για επισκευές οι ελληνικές εταιρείες φέρι μποτ

nissos_chios
Οι Έλληνες ιδιοκτήτες φέρι μποτ, δίνουν όλο και μεγαλύτερη σημασία στους υψηλής ποιότητας, αξιόπιστους εταίρους επισκευής πλοίων στη Δυτική Μεσόγειο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016, σύμφωνα με το επισκευαστικό ναυπηγείο Gibdock το οποίο αναφέρει ότι δέχτηκε για πρώτη φορά δύο επισκέψεις πλοίων που έδωσαν έμφαση στην ικανότητα του ναυπηγείου του Γιβραλτάρ να ανταποκριθεί στις ααπιτητικές ανάγκες επισκευής των πλοίων.

Το ro-pax πλοίο Νήσος Χίος της Hellas Seaways και το Portucalence Shipping Company φέρι μποτ Express Σαντορίνη επισκέφθηκαν και τα δύο το ναυπηγείο Gibdock για πρώτη φορά πρόσφατα, το πρώτο για να υποβληθεί σε ένα ευρύ φάσμα προγραμματισμένων επισκευών και το δεύτερο για λόγους επισκευών έκτακτης ανάγκης. Και τα δύο πλοία εκτελούν εποχιακά δρομολόγια στη Δυτική Μεσόγειο, με το Νήσος Χίος που δραστηριοποιείται στην διαδρομή ηπειρωτική Ευρώπη-Βόρεια Αφρική και το Express Σαντορίνη να συνδέει με τις Αζόρες, πριν επιστρέψουν στην Ανατολική Μεσόγειο για να προσφέρουν εκεί τις υπηρεσίες τους κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Εκτός από τις κλασσικές υπηρεσίες (Second Special Survey) που προσφέρονται στη Νο.2 αποβάθρα του Gibdock, το κατασκευασμένο στα Ναυπηγεία Ελευσίνας Νήσος Χίος υποβλήθηκε σε μια προγραμματισμένη αφαίρεση και ανακατασκευή της ράμπας της πρύμνης. Ο σερβοκινητήρας πλώρης του μήκους 141 μέτρων φέρι χρειαζόταν επίσης να αποσυναρμολογηθεί και να μεταφερθεί στο εργαστήριο του ναυπηγείου για αντικατάσταση πτερυγίου και πώματος. Παρά το γεγονός ότι η επισκευή της ράμπας της πρύμνη αποδείχθηκε πιο εκτεταμένη από ό, τι είχε προβλεφθεί, η συνολική εργασία πραγματοποιήθηκε μέσα στο χρονικό πλάνο των 15 ημερών που είχε θέσει η εταιρεία.

Την ίδια στιγμή, οι εργασίες στο Express Σαντορίνη επιβεβαίωσαν την ευελιξία της Gibdock σε σχέση με τις ανάγκες των πελατών της, με ένα κενό που βρέθηκε μεταξύ άλλων προγραμματισμένων δεξαμενισμών. Το 42 χρονών και μήκους 115,4 μέτρων πλοίο πήγε στη No.3 αποβάθρα του, με την έγκαιρη παράδοση του εντός 3 ημερών, βάση της εποχιακής απασχόλησης του πλοίου, να απαιτεί 24-ωρο σχεδιασμό της εργασίας. Πράγματι η επισκευή του επιτεύχθηκε εγκαίρως και σε συμφωνία με τον προϋπολογισμό και τις προδιαγραφές της κατηγορίας.