Στην Deltamarin ο σχεδιασμός των πρώτων κινούμενων με LNG handysize bulk carriers

Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Deltamarin θα σχεδιάσει τα πρώτα παγκοσμίως handysize bulk carriers (πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου) που θα κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο.

Η σειρά αυτών των πλοίων θα έχει την ονομασία B.Delta26LNG και θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Qingshan της Shipyard Sinotrans & CSC SBICO για την φινλανδική ναυτιλιακή εταιρεία ESL Shipping, με την οποία η Deltamarin έχει υπογράψει σύμβαση 2 εκατ. ευρώ ($2,1 εκατ.).

Η σειρά B.Delta26LNG θα προσφέρει χωρητικότητα δεξαμενής LNG 400 κ.μ., και θα είναι εξοπλισμένη με διπλού καυσίμου κύριες και βοηθητικές μηχανές. Τα πλοία θα ταξινομηθούν επίσης με βάση τις Ice Class 1a προδιαγραφές του Νορβηγικού Νηογνώμονα (DNV GL), αφού το σκεπτικό δοκιμαστεί στην πράξη.

Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στις αρχές του 2018.

Η ιδιοκτlngήτρια εταιρεία παρακολουθεί στενά τη διαδικασία σχεδιασμού με σκοπό τον ειδικό σχεδιασμό της σειράς ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του εμπορίου στην περιοχή της Βαλτικής. “Για παράδειγμα, οι βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις χειρισμού και αποθήκευσης φορτίου έχουν αναπτυχθεί από κοινού για να διασφαλιστεί η όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική και ευέλικτη φόρτωση” δήλωσε ο διευθυντή πωλήσεων της Deltamarin Κωνσταντίνος Φακιολάς.

Οι εμπειρογνώμονες της Deltamarin και της ESL Shipping έχουν εργαστεί από κοινού για δύο χρόνια για να αναπτύξουν ένα κόνσεπτ πλοίου, το οποίο κάνει ένα σημαντικό βήμα, φέρνοντας τη μεταφορά εμπορευμάτων σε μια νέα εποχή οικολογικότερης ναυτιλίας” δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ESL Shipping Μίκι Koskinen.

Διαβάστε ακόμα