Στον στόλο της UASC το πιο μεγάλο πράσινο containership παγκοσμίως (Video)

Η United Arab Shipping Co. (UASC), μέλος της Ocean Three Alliance, παρέλαβε το πιο περιβαλλοντικά φιλικό υπερ-μεγεθές πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.

Το χωρητικότητας 18.800 TEU Barzan, που κατασκευάστηκε από το Νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries στο Mokpo, έγινε αμέσως το μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της UASC και το μεγαλύτερο σε μήκος που βρίσκεται σε υπηρεσία σήμερα. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα εκπομπές ανά TEU είναι περισσότερο από 60% μικρότερες από εκείνες των 13.500 TEU πλοίων που βγαίναν μόλις πριν από τρία χρόνια. Είναι το πρώτο πλοίο που λαμβάνει την πιστοποίηση του νηογνώμονα DNV GL ότι συμμορφώνεται με τους πιο πρόσφατους κανόνες για πλοία που κινούνται με αέριο.

Το πλοίο είναι το πρώτο από μια παρτίδα έξι «Α18» (18.800 TEU) πλοίων που θα θέσουν νέα πρότυπα για τα καύσιμα και την ενεργειακή αποδοτικότητα που σχετίζονται με την βελτιστοποιημένη σχεδίαση και τις προηγμένες τεχνολογίες πρόωσης και αποδοτικού εξοπλισμού.

Οι πρώτοι υπολογισμοί δείχνουν ότι έχει δείκτη ενεργειακής απόδοσης αξίας σχεδόν 50% κάτω από το όριο του 2025 που είχε αρχικά τεθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO).

Η UASC προχωρά σε περισσότερες μετρήσεις στοχεύοντας η αποδοτικότητα των πλοίων της να οδηγήσει σε περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 σε όλα τα πλοία της UASC.

Το Barzan πήρε το όνομα του από τον συνεργάτη της UASC Ocean Three Alliance, China Shipping, που απέστειλε το πέμπτο και τελευταίο πλοίο της 19.000 TEU, CSCL Atlantic Ocean, στις ναυτιλιακές της υπηρεσίες της από τα ανατολικά προς τα δυτικά.

Το Barzan τέθηκε στην υπηρεσία της UASC, αναχωρώντας από το Qingdao, πρώτο λιμάνι φόρτωσης της, στις 22 Μαΐου, για να πλεύσει προς Σαγκάη, Ningbo, Yantian, Port Kelang, Felixstowe, Ρότερνταμ και Αμβούργο.

Το πλοίο μπορεί να φορτώσει μέχρι και 10 σειρές βάθος κάτω από το κατάστρωμα και μέχρι και 11 σειρές σε ύψος πάνω από το κατάστρωμα, ενώ διαθέτει 1.000 θέσεις ψυγείων διαθέσιμες. Το πλοίο διαθέτει ένα προσωπικό 22 ατόμων, συμπεριλαμβανομένων εννέα αξιωματικών.

Στο παρακάτω time-lapse video φαίνεται η διαδικασία κατασκευής του γιγάντιαιου containership.

Διαβάστε ακόμα