Αληθινό συμβάν: Υποπλοίαρχος έχασε την ζωή του από εσωτερική αιμορραγία τρεις μέρες μετά

Άλλο ένα αληθινό τραγικό συμβάν το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα ένας άνθρωπος να χάσει την ζωή του ενώ θα μπορούσε έστω και μετά το ατύχημα να ζήσει.

Η φορητή σκάλα τοποθετήθηκε μεταξύ του πλοίου και του τερματικού σταθμού με το άκρο που έχει τους γάτζους να είναι προς την πλευρά του πλοίου και το άλλο άκρο με τον κύλινδρο προς την στεριά. Όταν ολοκληρώθηκε η φόρτωση το πλήρωμα ξεκίνησε την διαδικασία για να ασφαλίσει την σκάλα για τον απόπλου.

Για να πάρουν την σκάλα στο πλοίο, το πλήρωμα χωρίστηκε σε τέσσερις ομάδες. Η σκάλα ανυψώθηκε με τον γερανό του πλοίου και το κάθε μέλος του πληρώματος που βρισκόταν σε κάθε γωνία της, κρατούσε και από ένα σχοινί για να την σταθεροποιήσουν και να την καθοδηγήσουν μόλις βρισκόταν στον αέρα.

Η ανύψωση της σκάλας ξεκίνησε με τον γερανό, αλλά η πλευρά με τους γάτζους που ήταν προς την πλευρά του πλοίου κόλλησε. Καθώς ο υποπλοίαρχος πλησίαζε το σημείο για να δει τι συμβαίνει, ξαφνικά ο γάτζος απελευθερώθηκε. Καθώς ο γάτζος του κρενιού που είχαν συνδέσει στη σκάλα δεν ήταν ακριβώς κάτω από την μπούμα, η σκάλα μετακινήθηκε προς το πλοίο με ανεξέλεγκτο τρόπο, σπρώχνοντας τον υποπλοίαρχο πάνω σε ένα εξαεριστικό της δεξαμενής έρματος.

Μετά το ατύχημα, ο Πλοίαρχος πραγματοποίησε οπτική επιθεώρηση της κοιλιακής χώρας του υποπλοιάρχου και του έδωσε εντολή να ξεκουραστεί. Το πλοίο αναχώρησε σύμφωνα με το πρόγραμμα του.

Στο επόμενο λιμάνι, ο υποπλοίαρχος πήγε στο νοσοκομείο και οι εξετάσεις έδειξαν εσωτερική αιμορραγία στην κοιλιά του. Παρά τις συμβουλές του γιατρού, ο ναυτικός αρνήθηκε να παραμείνει στο νοσοκομείο για περαιτέρω παρακολούθηση και θεραπεία. Έλαβε μερικά αναλγητικά χάπια και επέστρεψε στο πλοίο νωρίς το πρωί της επόμενης μέρας. Το πλοίο φόρτωνε στο τερματικό σταθμό και ο υποπλοίαρχος όπως ήταν φυσιολογικό δεν μπορούσε να εκτελέσει τα καθήκοντα του και παρέμεινε στο κρεβάτι λόγω των κοιλιακών πόνων που είχε.

Τοποθετήθηκαν παγοκύστες στην κοιλιά του για να απαλύνουν τον πόνο του, αλλά την επόμενη μέρα ο άτυχος ναυτικός ένιωσε αδυναμία. Κλήθηκε αμέσως ασθενοφόρο, αλλά όταν έφτασε, ο άτυχος ναυτικός ήταν ήδη νεκρός.

Το δίδαγμα του τραγικού δυστυχήματος

Σχεδόν τρεις μέρες πέρασαν από την στιγμή του δυστυχήματος μέχρι και τον θάνατο του υποπλοιάρχου. Η εσωτερική αιμορραγία είναι ένας σοβαρός τραυματισμός, αλλά τα συμπτώματα της μπορεί να χρειαστούν αρκετό χρόνο για να γίνουν εμφανείς.

Ακόμη και φαινομενικά μικροατυχήματα μπορεί να έχουν σοβαρές συνέπειες. Να φροντίζετε πάντα τους τραυματισμούς και να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή σε πιθανούς εσωτερικούς τραυματισμούς.

Οι αποφάσεις για το εάν κάποιος είναι υγιής να εργαστεί μετά από κάποιον τραυματισμό δεν πρέπει να αφήνονται αποκλειστικά στον άνθρωπο που έχει υποστεί τον τραυματισμό. Οι διαδικασίες της εταιρείας θα πρέπει να παρέχουν σαφής καθοδήγηση στους πλοιάρχους και το πλήρωμα για ενέργειες μετά τη διάγνωση.

Κάθε ανύψωση με τον γερανό του πλοίου θα πρέπει να γίνεται προσεκτικά ώστε να διατηρείται η άκρη της μπούμας απευθείας πάνω από γάτζο.

Έχουμε πολλές φορές αναφέρει ότι κάθε εργασία στο πλοίο θα πρέπει να αξιολογείται και να εκτελείται από έμπειρους ναυτικούς. Ιδιαίτερα τώρα, στην εποχή του Κορονοϊού, θα πρέπει να δίδεται ακόμη περισσότερη προσοχή, μιας και αν υπάρξει κάποιος σοβαρός τραυματισμός είναι πολύ δύσκολο κάποιος να επισκεφτεί το νοσοκομείο, και αναφέρομαι κυρίως στα λιμάνια της Ασίας και πιο συγκεκριμένα της Κίνας.

Διαβάστε ακόμα