Στην τελική ευθεία έχει περάσει η καθέλκυση και παράδοση του Legend of the Seas, του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου που κατασκευάστηκε ποτέ, με την Royal Caribbean να ανακοινώνει ότι το πλοίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη τον επόμενο Ιούλιο. Η ενημέρωση κοινοποιήθηκε κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης που διοργανώθηκε στην προβλήτα Fulham στις 24 Νοεμβρίου, στην οποία συμμετείχαν 80 εταίροι μέσων ενημέρωσης και εμπορίου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος EMEA της εταιρείας, Gerard Nolan, δήλωσε μέσω ρεπορτάζ τρίτων ότι η ομάδα είναι εξαιρετικά ενθουσιασμένη για την επερχόμενη καθέλκυση του νέου πλοίου κλάσης Icon Class με τρόπο που η εταιρεία δεν είχε κάνει ποτέ πριν στην Ευρώπη.
Πρόσθεσε ότι η πρώτη κρουαζιέρα τον Ιούλιο έχει ήδη προετοιμαστεί και ότι η εταιρεία εργάζεται για να εξασφαλίσει μια ισχυρή παρουσίαση με όσο το δυνατόν περισσότερους συνεργάτες.
Ο Nolan τόνισε ότι αυτό θα είναι το πρώτο πλοίο της Royal Caribbean που θα καθελκυστεί στην Ευρώπη από το 2022. Είπε ότι η εταιρεία το βλέπει αυτό ως μια σημαντική ευκαιρία, επειδή το πλοίο θα είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο και αναμένεται να προσφέρει αυτό που περιέγραψε ως την καλύτερη εμπειρία διακοπών.

Η εταιρεία κρουαζιέρας ανακοίνωσε επίσης τις συνεχιζόμενες επενδύσεις της σε υποδομές ευρωπαϊκών τερματικών σταθμών. Ο Nolan δήλωσε ότι η Royal Caribbean όχι μόνο κατασκευάζει πλοία και ιδιωτικούς προορισμούς, αλλά επικεντρώνεται επίσης στην ανάπτυξη «νέων κατοικιών» για τον στόλο της.
Επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εργάζεται σε σημαντικά έργα στη Βαρκελώνη, τη Ραβέννα και το Φιουμιτσίνο, τα οποία θα υποστηρίξουν τις λειτουργίες και των τριών εμπορικών σημάτων στο πλαίσιο του Ομίλου Royal Caribbean.
Η Ραβέννα και η Βαρκελώνη θα διαθέτουν τερματικούς σταθμούς μηδενικών εκπομπών έχοντας την ικανότητα να παρέχουν ηλεκτρική ενέργεια από την ξηρά. Όσον αφορά το Φιουμιτσίνο, ο Nolan είπε ότι το έργο ήταν μικρότερο και πιο μακριά από το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης, αλλά στόχευε στη μείωση της δυσκολίας ταξιδιού για τους επισκέπτες. Είπε ότι ενώ η Τσιβιταβέκια παρέμεινε ένα ισχυρό λιμάνι, βρισκόταν πιο μακριά από το αεροδρόμιο από ό,τι προτιμούσαν οι επιβάτες που πετούσαν προς το λιμάνι.
Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης σχέδια για την εισαγωγή νέων εργαλείων εκπαίδευσης και μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων εμπειριών εικονικής πραγματικότητας που παρουσιάζουν τους χώρους των πλοίων που χρησιμοποιούνται συνήθως από σχεδιαστές και μηχανικούς κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής.
Μιλώντας από το Μαϊάμι, η διευθύντρια εικονικού σχεδιασμού και κατασκευής, Alix Loiseau, δήλωσε μέσω ρεπορτάζ τρίτων ότι η τεχνολογία VR βελτιώνεται και ο στόχος ήταν να γίνουν τα εικονικά περιβάλλοντα πιο κινητά, συνεργατικά και προσβάσιμα παγκοσμίως.
Οι συμμετέχοντες στην έκθεση της προβλήτας Fulham παρακολούθησαν μια επίδειξη στην οθόνη του συστήματος εικονικής πραγματικότητας που χρησιμοποιείται για το Icon of the Seas και μπόρεσαν να δοκιμάσουν τα ακουστικά Apple Vision Pro.
Το σίγουρο που βλέπουμε και αντιλαμβανόμαστε όλοι είναι ότι η βιομηχανία της κρουαζιέρας έχει εκτιναχθεί μετά την πανδημία του κορονοιού, όταν και είχε φτάσει στον «πάτο». Η ανάπτυξη είναι ραγδαία ενώ οι επενδύσεις που έχουν γίνει είναι αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. Και έπεται συνέχεια.
Legend of the Seas: Τα χαρακτηριστικά του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου που κατασκευάστηκε
Δρομολόγιο: Θα ξεκινήσει τις κρουαζιέρες στη Μεσόγειο από τη Βαρκελώνη τον Ιούλιο του 2026, ακολουθούμενες από κρουαζιέρες στην Καραϊβική από το Φορτ Λόντερντεϊλ τον Νοέμβριο του 2026.
Χωρητικότητα: Θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7.600 ανθρώπους.
Ψυχαγωγία: Περιλαμβάνει αγαπημένα από την κατηγορία Icon, όπως το υδάτινο πάρκο κατηγορίας 6, το AquaTheater και το μπαρ Dueling Pianos, μαζί με νέες εμπειρίες ψυχαγωγίας και εστίασης. Θα περιλαμβάνει επίσης το Charlie and the Chocolate Factory, ένα μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ.
Εστίαση: Διαθέτει πάνω από 40 χώρους εστίασης και μπαρ, συμπεριλαμβανομένων νέων επιλογών όπως το Royal Railway και ένα νέο Supper Club.
Κόστος κατασκευής: Το κόστος κατασκευής αναμένεται να φτάσει τα 2.000.000.000 δολάρια!
















