Η νέα παραγγελία της carnival προκαλεί «ζάλη» και σπάει όλα τα ρεκόρ!

Carnival και Fincantieri θα σπάσουν την ξηρασία της παραγγελίας κρουαζιέρας με προσφορά ρεκόρ 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Η Carnival φημολογείται ότι είναι κοντά σε μια παραγγελία κρουαζιερόπλοιων τα οποία θα είναι μεγαλύτερα από το κρουαζιερόπλοιο Sun Princess, το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο της κατασκευής του σε ναυπηγείο της Ιταλία (Princess Cruises).

Η Carnival Corporation και η Fincantieri βάζουν τις τελευταίες πινελιές σε μια τεράστια παραγγελία νέας κατασκευής κρουαζιερόπλοιων κόστους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία έρχεται να τερματίσει την ξηρασία στις παραγγελίες μεγάλων κρουαζιερόπλοιων που υπήρχε από τότε που ξέσπασε η πανδημία το 2020.

Εάν η συμφωνία ολοκληρωθεί, θα σπάσει τα ρεκόρ σε διάφορους τομείς, όπως το μέγεθος των νέων κρουαζιερόπλοιων, των μεγαλύτερων κρουαζιερόπλοιων που έχουν κατασκευαστεί στην Ιταλία και του κόστους.

Αφού έσπασε το όριο των 100.000 κόρων ολικής χωρητικότητας για πρώτη φορά στη βιομηχανία της κρουαζιέρας με το Carnival Destiny το 1999. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που αναφέρονται στο ιταλικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Il Secolo XiX, η Carnival πρόκειται να σπάσει το όριο των 200.000 κόρων ολικής χωρητικότητας, καθιστώντας τη την τρίτη εταιρεία κρουαζιέρας που φτάνει σε αυτό το μέγεθος. Η Royal Caribbean έχει το Oasis της και τώρα τα Icon classes και η MSC Cruises ξεκινάει την Παγκόσμια Κλάση της. Η Disney είχε μπει επίσης σε αυτό το κλαμπ όταν με το περίπου 208.000 κόρων ολικής χωρητικότητας, Disney Adventure το 2025.

Το Il Secolo XiX αναφέρει ότι η παραγγελία θα γίνει αρχικά για τέσσερα πλοία αξίας άνω των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η Shipping Italy εικάζει ότι το συνολικό κόστος μπορεί να φτάσει περίπου τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια. Το πρώτο από τα νέα πλοία, το οποίο θα είναι περίπου 208.000 κόρους ολικής χωρητικότητας, αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2028 ή στις αρχές του 2029. Εικάζουν ότι το πλοίο θα έχει χωρητικότητα 7.000 επιβατών και πάνω από 2.500 πλήρωμα.

Η Carnival Cruise Line παρέλαβε πρόσφατα τρία νέα κρουαζιερόπλοια LNG διπλού καυσίμου 182.800 κόρων ολικής χωρητικότητας, το Mardi Gras, το Carnival Celebration και τον περασμένο μήνα το Carnival Juiblee, που κατασκευάστηκε από τα ναυπηγεία Meyer στη Γερμανία και τη Φινλανδία. Τα νέα πλοία θα είναι σχεδόν 14 τοις εκατό μεγαλύτερα, αλλά δεν υπάρχει καμία πληροφορία εάν θα είναι με καύσιμα LNG ή θα χρησιμοποιούν άλλα εναλλακτικά καύσιμα.

Επιπλέον, η Carnival Cruise Line και η Costa έχουν κοινές πλατφόρμες με εικασίες ότι ορισμένα από τα νέα πλοία θα κατασκευάζονταν στα Ιταλικά ναυπηγεία για να αρχίσουν να την αποκαθιστούν την σημαντική μείωση της χωρητικότητας που έγινε μετά την πανδημία.

Τα νέα πλοία θα είναι επίσης σχεδόν 20 τοις εκατό μεγαλύτερα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια που κατασκεύασε η Fincantieri. Επί του παρόντος, τα δύο πλοία MSC Cruises EVO, τα MSC Seaside και MSC Seashore (170.400 κόρων ολικής χωρητικότητας), είναι τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια που έχουν κατασκευαστεί στην Ιταλία.

Το Il Secolo XiX επισημαίνει ότι μόνο το ναυπηγείο Monfalcone της Ιταλίας του Fincantieri θα μπορούσε να διαχειριστεί πλοία αυτού του μεγέθους. Εικάζουν ότι μια τάξη αυτού του μεγέθους θα δώσει επίσης ώθηση σε εξωτερικά συνεργεία και συναφείς επιχειρήσεις στην περιοχή της Τεργέστης της Ιταλίας.

Διαβάστε ακόμα