AMSA: Απαγόρευση εισόδου «μαμούθ» 180 ημερών στα αυστραλιανά λιμάνια για φορτηγό πλοίο!

Η Αυστραλιανή Αρχή Ναυτικής Ασφάλειας (AMSA) επέβαλε απαγόρευση εισόδου στα λιμάνια της Αυστραλίας διαρκείας 180 ημερών για το φορτηγό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Darya Shaan λόγο σοβαρών παραλείψεων για την ασφάλεια.

Η AMSA ανέφερε ότι η διαχειρίστρια εταιρεία Anglo-Eastern Ship Management, απέτυχε επανειλημμένα να αναφέρει ελαττώματα στην κυρία μηχανή και μηχανήματα του πλοίου, καθώς αυτό εισερχόταν στα λιμάνια της Αυστραλίας.

Επιθεωρητές της AMSA επιβιβάστηκαν στο πλοίο με σημαία Ινδίας στις 26 Απριλίου στο λιμάνι της Μελβούρνης.

Ανακάλυψαν πολλά ζητήματα σχετικά με την συντήρηση και την λειτουργία, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ελέγχου και παρακολούθησης του κινητήρα, ελαττωματικά συστήματα παρακολούθησης συναγερμού και ελλιπών ρυθμίσεων εκκίνησης της γεννήτριας.

Η AMSA ενημερώθηκε ότι η διαχειρίστρια εταιρεία ειδοποιήθηκε για τις σοβαρές ανησυχίες που υπήρχαν για την ασφάλεια πριν φτάσει στην Αυστραλία.

Ο Michael Drake, Εκτελεστικός Διευθυντής Επιχειρήσεων που σχετίζεται με την AMSA, προειδοποίησε ότι η παράβλεψη της συντήρησης του κινητήρα του πλοίου μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες για το θαλάσσιο περιβάλλον και την ασφάλεια του πληρώματος.

Η αμέλεια μπορεί να προκαλέσει την απώλεια ισχύος ενός πλοίου κατά τη διάρκεια που πλέει σε στενά σημεία με αβαθή υδατα, σε περιοχές με αυξημένη θαλάσσια κίνηση η όταν πραγματοποιεί κρίσιμους ελιγμούς με αποτέλεσμα μια πιθανή προσάραξη/σύγκρουση.

Ο Drake ανέφερε ότι η διαχειρίστρια εταιρεία γνώριζε τις ελλείψεις και τα ελαττώματα, αλλά δεν τα ανέφερε στην AMSA, κάτι που είναι απαράδεκτο και αξίζει πέρα για πέρα την απαγόρευση των 180 ημερών.

Αυτή ήταν μια προφανής προσπάθεια απόκρυψης των σοβαρών ελαττωμάτων από τις αυστραλιανές αρχές και δείχνει μια περιφρόνηση για την ασφάλεια του πλοίου, των μελών του πληρώματος και του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Ο Drake πρόσθεσε ότι η AMSA έχει παρατηρήσει αύξηση στον αριθμό των κύριων ελαττωμάτων του κινητήρα και έχει αρχίσει να λαμβάνει μέτρα κατά πλοίων που δεν πληρούν τα πρότυπα.

Εάν η Anglo Eastern είχε συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις της, η AMSA δεν θα είχε κρατήσει το πλοίο.

Ο Drake δήλωσε ότι θα είχαν εργαστεί εποικοδομητικά με την διαχειρίστρια εταιρεία για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια του πλοίου και την κάλυψη των αναγκών της σύμβασης.

Διαβάστε ακόμα