Από τις Φιλιππίνες οι περισσότεροι ναυτικοί του κόσμου

Οι Φιλιππίνες συνεχίζουν να είναι ο μεγαλύτερος πάροχος αξιωματικών και ναυτικών. Στον κόσμο, έχοντας συνολικό εισόδημα 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2020. Οι εκθέσεις από τη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD) απεικόνιζαν ότι η Ασία είναι η μεγαλύτερη πάροχος ναυτικού εργατικού δυναμικού στον.

Μεταξύ των ασιατικών χωρών, οι Φιλιππίνες έχουν εξασφαλίσει τη θέση τους ως ο κορυφαίος πάροχος αξιωματικών και ναυτικών. Η Ασία επέκτεινε με επιτυχία το προβάδισμά της στην θαλάσσια βιομηχανία και το εμπόριο καθώς τέσσερις από τις πέντε κορυφαίες χώρες που προμήθευαν ναυτικούς το τρέχον έτος ήταν από την Ασία. Οι Φιλιππίνες έφτασαν στην κορυφή του chart.

Η Ινδονησία ήρθε πέμπτη για τους αξιωματικούς και τρίτη σε κατώτερες θέσεις. Η Κίνα, από την άλλη πλευρά, ήρθε τρίτη από άποψη αξιωματικών και τέταρτη σε κατώτερες θέσεις, ενώ η Ινδία εξασφάλισε την τέταρτη θέση από πλευράς αξιωματικών και την πέμπτη σε κατώτερες θέσει. Η Ρωσική Ομοσπονδία συμπληρώνει την λίστα με τις 5 πρώτες. Οι Φιλιππίνες κέρδισαν 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 από τους ναυτικούς. Ο αριθμός, ωστόσο, μειώθηκε κατά 2,8% πέρυσι στα 6,4 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως αναφέρεται στην Ανασκόπηση της Θαλάσσιας Μεταφοράς 2021 της UNCTAD. Η έκθεση ανέφερε ότι χιλιάδες ναυτικοί είχαν εγκλωβιστεί στη θάλασσα πολύ καιρό μετά την λήξη της σύμβασης τους.

Από την άλλη πλευρά υπήρξαν πολλοί άλλοι οι οποίοι δεν ήταν σε θέση να μπαρκάρουν λόγω της πανδημίας του Covid19.

Τόσο η Αρχή της Ναυτιλιακής Βιομηχανίας όσο και η Φιλιππίνες έσπευσαν να αντιμετωπίσουν την κρίση της αλλαγής του πληρώματος, ώστε το παγκόσμιο εμπόριο να συνεχιστεί. Βοηθούσε επίσης τους ναυτικούς να επιστρέψουν στην εργασία τους. Οι Φιλιππίνες όρισαν μεγάλα λιμάνια ως κόμβους αλλαγής πληρώματος και περιοχές από όπου θα μπορούσαν να λάβουν βοήθεια οι ναυτικοί που βρέθηκαν θετικοί στον Covid. Η UNCTAD εξήγησε ότι απαιτείται να δοθεί άμεση προσοχή από τα κράτη που παρέχουν ναυτικό εργατικό δυναμικό, σε συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς για να τερματιστεί η κρίση.

Η ναυτιλιακή συνδεσιμότητα της ηπείρου ξεπέρασε όλες τις άλλες περιοχές, καθώς οι πέντε κορυφαίες πιο καλά συνδεδεμένες οικονομίες το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ήταν από την Ασία και ήταν η δημοκρατία της Νότιας Κορέας, το Χονγκ Κονγκ, η Μαλαισία, η Κίνα και η Σιγκαπούρη.

Διαβάστε ακόμα