Στο «σκοτάδι» τα αποτελέσματα της «εθελοντικής φορολογίας» των ναυτιλιακών εταιρειών!

Στο «σκοτάδι» κρατάνε κυβέρνηση και εφοπλιστές τα αποτελέσματα της «εθελοντικής φορολογίας» των ναυτιλιακών εταιρειών….

Η συμφωνία, που κλείστηκε, τον Ιούλιο, ανάμεσα στην κυβέρνηση και στους πλοιοκτήτες και «σφραγίστηκε» προσωπικά από τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τον πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρο Βενιάμη, αφορούσε την «εθελοντική φορολόγηση» για 3 χρόνια των εταιρειών αλλά μέχρι τώρα δεν έχει γίνει καμία επίσημη ανακοίνωση για το πόσες εταιρείες συμμετείχαν σ αυτή την «πρωτότυπη» συμφωνία και πόσα είναι τα χρήματα που δηλώθηκαν οτι θα καταβληθούν στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας.

Μια συμφωνία, που πολυδιαφημίστηκε απο την κυβέρνηση και μάλιστα για την εφαρμογή της δημιουργήθηκε και ειδικό γραφείο στο ΥΝΑ, αλλά παρ ολα αυτά απο τις 12 Ιουλίου που έληξε η προθεσμία υποβολής των σχετικών δηλώσεων εκ μέρους των ναυτιλιακών εταιρειών, κανένα στοιχείο δεν έχει δοθεί ακόμα.

Στο πλαίσιο αυτό κινήθηκε και η πρόσφατη απάντηση που έδωσε ο υπουργός Ναυτιλίας σε ερώτηση 11 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που κατατέθηκε στις 18 Ιουλίου προς τους υπουργούς Οικονομικών και Ναυτιλίας και η οποία περιείχε συγκεκριμένα και σαφή ερωτήματα οπως:

– Πόσες εφοπλιστικές εταιρείες δήλωσαν την πρόθεσή τους να συμβάλλουν οικειοθελώς στα φορολογικά έσοδα του δημοσίου, πόσα πλοία αντιστοιχούν σε αυτές τις εταιρείες και ποιό είναι το πόσο που έχει δηλωθεί πως θα καταβληθεί μέσω της εθελοντικής συνεισφοράς που έχει επιλεγεί;
– Γιατί επελέγη αυτή η διαδικασία και οχι η υποχρεωτική φορολόγηση; Με ποιές άλλες κατηγορίες πολιτών το ελληνικό δημόσιο έχει επιλέξει να προχωρήσει σε ανάλογες συμφωνίες;

– Η ειδική μεταχείριση σε μια ομάδα πολιτών έναντι του δημοσίου, δημιουργεί προβλήματα ισονομίας και αντίκειται στην συνταγματική επιταγή για την υποχρέωση των Ελλήνων πολιτών να συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους;

Ενα μήνα και δέκα μέρες (28/8/2013) μετά την ερώτηση, ήρθε η απάντηση απο το υπουργείο Ναυτιλίας, η οποία επι της ουσίας δεν έλεγε τίποτα και δεν έδινε καμία σαφή απάντηση στα ερωτήματα των βουλευτών.

Εξηγούσε,κάτι που είναι γνωστό, πως προέκυψε η «εθελοντική συνεισφορά- «δεδομένης της επιθυμίας της ναυτιλιακής κοινότητας να συνδράμει οικειοθελώς στην δύσκολη δημοσιονομική συγκυρία εξαιτίας της οικονομικής κρίσης»-, υποστήριζε το ισχύον ελληνικό σύστημα φορολόγησης των ναυτιλιακών εταιρειών, και διευκρίνιζε οτι αυτό ισχύει σε ολη την Ευρώπη.

pireas2day.gr

Αυξάνονται τα κρούσματα πειρατικών επιθέσεων στη Δυτική Αφρική

Τρεις εκδηλώσεις πειρατικών επιθέσεων σε δεξαμενόπλοια κατέγραψε την τελευταία εβδομάδα το International Maritime Bureau στη θαλάσσια περιοχή ανοικτά των ακτών της Νιγηρίας στη Δυτική Αφρική.

Και οι τρεις δεν είχαν βέβαια επιτυχή κατάληξη για τους πειρατές, επιβεβαιώνουν ωστόσο παλαιότερες εκτιμήσεις ότι το «θέατρο του πολέμου» σε ό,τι αφορά τον κίνδυνο της πειρατείας έχει μεταφερθεί δυτικά. Αυτό, άλλωστε, έδειξαν και τα στοιχεία εξαμήνου για τις πειρατικές επιθέσεις που ανακοίνωσε πρόσφατα το International Maritime Bureau.

Ειδικότερα, η δράση των πειρατών στη Σομαλία έχει μειωθεί στα χαμηλότερα από το 2006 επίπεδα, ενώ παράλληλα έχει αυξηθεί ο βαθμός βιαιότητας των πειρατών στη Δυτική Αφρική.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το IMB Reporting Centre (PRC) κατέγραψε 138 περιστατικά πειρατείας κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2013, σε σύγκριση με τα 177 επεισόδια που είχαν καταγραφεί την αντίστοιχη περίοδο του 2012.

Επίσης στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2013 κατεγράφησαν επτά πειρατείες πλοίων έναντι 20 κατά το πρώτο μισό του 2012. Ο αριθμός των ναυτικών που κρατούνται ως όμηροι μειώθηκαν πάντως στους 127 φέτος, από 334 κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2012.

Απαγωγές

Στον Κόλπο της Γουινέας στη Δυτική Αφρική, εκτός της αύξησης που παρατηρείται στον αριθμό των πειρατικών επιθέσεων και των ένοπλων ληστειών (μέχρι στιγμής τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου καταγράφηκαν 31 πειρατικές επιθέσεις και τέσσερις επιτυχημένες προσπάθειες πειρατείας), σύμφωνα με το IMB Report μεγεθύνεται και το κύμα απαγωγών, ενώ ταυτόχρονα «εμπλουτίζεται» η γκάμα πλοίων που βρίσκονται στο στόχαστρο των πειρατών.

Η τελευταία εξέλιξη αποτελεί νέα πηγή ανησυχίας, καθώς μέχρι τώρα στην περιοχή της Δυτικής Αφρικής τα πλοία που ήταν ελκυστικοί στόχοι για τους πειρατές ήταν τα δεξαμενόπλοια. «Υπάρχει μία ανησυχητική τάση στις απαγωγές πληρωμάτων από τα πλοία στον Κόλπο της Γουινέας» δήλωσε ο Pottengal Mukundan, διευθυντής του IMB, το οποίο παρακολουθεί την απειλή της πειρατείας στον κόσμο από το 1991.

Ενοπλοι πειρατές στον Κόλπο της Γουινέας έχουν πάρει συνολικά μέχρι τώρα 56 ομήρους ναυτικούς και είναι υπεύθυνοι και για 30 περιπτώσεις απαγωγής πληρωμάτων πλοίων που κατεγράφησαν το πρώτο εξάμηνο του 2013. Οι επιθέσεις στη Νιγηρία ανήλθαν σε 22 σε ένα σύνολο 33 στην ευρύτερη περιοχή, ενώ 28 είναι οι περιπτώσεις απαγωγής.

Ο κ. Mukundan χαιρέτισε την υπογραφή του κώδικα συμπεριφοράς όσον αφορά την καταστολή της πειρατείας, της ένοπλης ληστείας και της παράνομης θαλάσσιας δραστηριότητας στη Δυτική και Κεντρική Αφρική, που υπέγραψαν τον Ιούνιο του 2013 οι αρχηγοί κρατών της Δυτικής και της Κεντρικής Αφρικής.

Αυτό θα πρέπει να μεταφραστεί σύντομα σε δράση στο νερό και πρόσθεσε ότι αν οι επιθέσεις αφεθούν ανεξέλεγκτες, θα γίνουν πιο συχνές, πιο τολμηρές και πιο βίαιες. Η συνεργασία των παράκτιων κρατών σε αυτή την περιοχή είναι ο δρόμος προκειμένου τα νερά της περιοχής να καταστούν ασφαλή για τους ναυτικούς και τα πλοία, τόνισε ο διευθυντής του IMB.

Στον κόλπο του Αντεν

Στο μεταξύ, στον κόλπο του Αντεν στην Ανατολική Αφρική και τη Σομαλία, καταγράφηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2013 οκτώ περιστατικά πειρατείας, δύο εκ των οποίων κατέληξαν σε κατάληψη ισάριθμων πλοίων, ενώ 34 ναυτικοί κρατούνται όμηροι.

Το IMB αποδίδει αυτή τη σημαντική πτώση στη συχνότητα και στο εύρος των επιθέσεων από Σομαλούς πειρατές στη δράση των διεθνών στρατιωτικών ναυτικών δυνάμεων στην περιοχή καθώς και στα προληπτικά μέτρα που έχουν ληφθεί από τα εμπορικά πλοία, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης ιδιωτών ένοπλων ανδρών επί των πλοίων.

naftemporiki.gr

Το Ε/Γ – Ο/Γ «Πρέβελης» έχασε την άγκυρά του

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες εχθές, η Λιμενική Αρχή Ρόδου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06 ότι κατά τον απόπλου του πλοίου από το λιμάνι της Χάλκης με προορισμό τη Ρόδο, προς εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου, το πλοίο απώλεσε την αριστερή του άγκυρα.

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Ρόδου διενεργήθηκε επιθεώρηση από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων κατά την οποία διαπιστώθηκε απώλεια της αριστερής άγκυρας μετά από θραύση του κλειδιού της αλυσίδας δίχως να διαπιστωθεί άλλη ζημιά στην μεταλλική κατασκευή του πλοίου.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», αλλά κατόπιν προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα χορηγήθηκε άδεια απόπλου και το πλοίο απέπλευσε στην προγραμματισμένη ώρα απόπλου προς ολοκλήρωση του δρομολογίου από Ρόδο για Χάλκη – Πηγάδια Καρπάθου – Κάσο – Σητεία – Ηράκλειο .

ΑΝΕΚ: Νέο διοικητικό συμβούλιο

Νέο διοικητικό συμβούλιο εξέλεξε η τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της ΑΝΕΚ, που έλαβε χώρα την 16η Ιουνίου 2013.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, στην τακτική ΓΣ στην οποία παρέστησαν αυτοπροσώπως ή με αντιπρόσωπο μέτοχοι εκπροσωπούντες μετοχές 111.446.117, ήτοι ποσοστό 59,07% του μετοχικού κεφαλαίου και ισάριθμες ψήφους (σύνολο κεφαλαίου 188.654.892 μετοχές), ελήφθησαν εγκύρως αποφάσεις επί των παρακάτω θεμάτων της ημερησίας διάταξης:

Θέμα 1ο

Ενέκρινε την Ετήσια Οικονομική Έκθεση για την εταιρική χρήση από 1η Ιανουαρίου 2012 έως 31η Δεκεμβρίου 2012 στην οποία περιλαμβάνονται οι Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις της εταιρικής χρήσης 1ης Ιανουαρίου 2012 έως 31ης Δεκεμβρίου 2012 μετά των σχετικών Εκθέσεων και Δηλώσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ελεγκτών.

Θέμα 2ο (Α)

Ενέκρινε την απαλλαγή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου από κάθε ευθύνη αποζημίωσης επί των Ετήσιων Οικονομικών Καταστάσεων και της διαχείρισης της χρήσης 1ης Ιανουαρίου 2012 έως 31ης Δεκεμβρίου 2012.

Θέμα 2ο (Β)

Ενέκρινε την απαλλαγή των Ορκωτών Ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης επί των Ετήσιων Οικονομικών Καταστάσεων και της διαχείρισης της χρήσης 1ης Ιανουαρίου 2012 έως 31ης Δεκεμβρίου 2012.

Θέμα 3ο

Εξέλεξε ως τακτικούς Ορκωτούς Ελεγκτές Λογιστές για τον έλεγχο της χρήσης 2013 και καθόρισε την αμοιβή αυτών τους:

α) Διαμαντουλάκη Εμμανουήλ του Νικολάου (GRANT THORNTON).

β) Κολλύρη Νικόλαο του Ευθυμίου, (Σ.Ο.Λ. α.ε.ο.ε.)

Εξέλεξε ως αναπληρωματικoύς Ορκωτούς Ελεγκτές Λογιστές για τον έλεγχο της χρήσης 2013 τους:

α) Αραμπατζή Αθανασία του Μιχαήλ (GRANT THORNTON).

Β) Πατατούκα Νεκτάριο – Εμμανουήλ του Παναγιώτη, (Σ.Ο.Λ. A.E.O.E).

Θέμα 4ο (Α) 

Ενέκρινε την αποζημίωση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου για τη χρήση 2012.

Θέμα 4ο (Β)

Προενέκρινε την την αποζημίωση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου για την περίοδο 1.1.2013 μέχρι 31.12.2013.

Θέμα 5ο (Α) 

Ενέκρινε την αμοιβή του Α Αντιπροέδρου του Δ.Σ. για τη χρήση 2012.

Θέμα 5ο (Β) 

Ενέκρινε την αμοιβή του Β Αντιπροέδρου του Δ.Σ. για τη χρήση 2012.

Θέμα 5ο (Γ) 

Ενέκρινε την αμοιβή του Διευθύνοντος Συμβούλου για τη χρήση 2012.

Θέμα 5ο (Δ)

Ενέκρινε την αμοιβή του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου για τη χρήση 2012.

Θέμα 5ο (Ε) Προενέκρινε την αμοιβή του Προέδρου του Δ.Σ. για την περίοδο 1.1.2013 μέχρι 31.12.2013.

Θέμα 5ο (ΣΤ)

Προενέκρινε την αμοιβή του Α Αντιπροέδρου του Δ.Σ. για την περίοδο 1.1.2013 μέχρι 31.12.2013.

Θέμα 5ο (Ζ)

Προενέκρινε την αμοιβή του Διευθύνοντος Συμβούλου για την περίοδο 1.1.2013 μέχρι 31.12.2013.

Θέμα 5ο (Η)

Προενέκρινε την αμοιβή του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου για την περίοδο 1.1.2013 μέχρι 31.12.2013.

Θέμα 6ο 

Ενέκρινε την παροχή άδειας, σύμφωνα με το άρθρο 23 παρ. 1 του Κ.Ν. 2190/20, ως ισχύει, για τη συμμετοχή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας καθώς και των διευθυντών της στα Διοικητικά Συμβούλια ή στην διοίκηση και στα όργανα άλλων συνδεδεμένων κατά την έννοια του άρθρου 42ε του Κ.Ν. 2190/20, εταιρειών καθώς επίσης και στα Διοικητικά Συμβούλια ή στην διοίκηση και στα όργανα εταιρειών που επιδιώκουν παρόμοιους με την Εταιρεία σκοπούς.

Θέμα 7ο

Ανακοίνωση από το Διοικητικό Συμβούλιο της απόφασής του περί εκλογής του κ. Αλέξανδρου Μαρκαντωνάκη του Κλεάρχου ως μη εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ. σε αντικατάσταση του αποβιώσαντος Μητροπολίτη Ειρηναίου Γαλανάκη του Γεωργίου.

Θέμα 8ο 

Εξέλεξε νέο Διοικητικό Συμβούλιο, για τετραετή θητεία, το οποίο αποτελείται από δεκαπέντε μέλη εκ των οποίων δύο μέλη ορίσθησαν κατά το άρθρο 15 παρ. 1 του καταστατικού της Εταιρείας και του άρθρου 18 παρ.3 του ΚΝ 2190/20, ήτοι, ο Δήμαρχος Χανίων κ. Εμμανουήλ Σκουλάκης και ο κ. Γεώργιος Φραγκιαδάκης εκ του Συνδέσμου Διπλωματούχων Οικονομικών Επιστημών και δεκατρία μέλη εκλέχθηκαν από τη ΓΣ ήτοι οι

1) ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ Εμμανουήλ του Αποστ.

2) ΑΡΧΟΝΤAΚΗΣ Γεώργιος του Παναγιώτη.

3) ΑΧΛΙΟΠΤΑΣ Κωνσταντίνος του Δημ.

4) ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ Ιωάννης του Ιωσήφ.

5) ΓΕΩΡΒΑΣΑΚΗΣ Μιχαήλ του Γεωργίου.

6) ΚΑΝΤΗΛΙΕΡΑΚΗΣ Δημήτριος του Γεωργίου. Ανεξάρτητο Μέλος.

7) ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΚΗΣ Γεώργιος του Γεωργίου.

8) ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ Ιωάννης του Ιωάννη.

9) ΜΑΡΑΚΑΚΗΣ Μιχαήλ του Εμμανουήλ.

10) ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΚΗΣ Αλέξανδρος του Κλέαρχο. Ανεξάρτητο Μέλος.

11) ΜΠΑΟΥΡΑΚΗΣ Γεώργιος του Μιχαήλ.

12) ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Σπυρίδων του Ιωάννη.

13) ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Ιωάννης του Παναγιώτη.

Θέμα 9ο 

Συνέστησε την κατά άρθρο 37 του Ν.3693/2008 Επιτροπή Ελέγχου και εξέλεξε μέλη της τους κ.κ. Αποστολάκη Εμμανουήλ του Αποστόλη, Γεωρβασάκη Μιχαήλ του Γεωργίου και ανεξάρτητο μέλος τον κ. Καντηλιεράκη Δημήτριο του Γεωργίου.

dealnews.gr

ΣΕΕΝ: Καταγγέλλει τις αυξήσεις του Οργανισμού Λιμένος Πατρών

Τις νέες αυξήσεις έως και 132% στα τιμολόγια παραλαβής αποβλήτων πλοίων από τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών (Ο.Λ.ΠΑ.), καταγγέλλει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας και προαναγγέλλει την προσφυγή του στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στα αρμόδια τακτικά δικαστήρια.

«Οι υπέρογκες νέες αυξήσεις επεβλήθησαν κατά τρόπο αιφνιδιαστικό, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση των εταιρειών επιβατηγών πλοίων.

Εν μέσω οικονομικής κρίσης, δυσπραγίας των εταιρειών επιβατηγών πλοίων αλλά και της γενικότερης προσπάθειας της Χώρας για συγκράτηση τιμών στην παροχή υπηρεσιών και ανάδειξης του τουριστικού μας προϊόντος, που ο ίδιος ο Πρωθυπουργός ζήτησε, ο Ο.Λ.ΠΑ κατά τρόπο απαράδεκτο και καταχρηστικό προβαίνει σε μία κίνηση που επιβαρύνει υπέρμετρα και χωρίς λόγο τη λειτουργία των εταιρειών επιβατηγών πλοίων και διαταράσσει το σύνολο της μεταφορικής αλυσίδας» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΕΝ και προσθέτει:

«Ενώπιον της κρισιμότητας της κατάστασης ο Σύνδεσμός μας θα προσφύγει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στα αρμόδια τακτικά δικαστήρια, ώστε να σταματήσει η καταστροφική αυτή πρακτική.

Ευελπιστούμε ότι έως την ολοκλήρωση των διαδικασιών αυτών, θα υπάρξει παρέμβαση για τη μη εφαρμογή του νέου τιμολογίου, αλλά για τη συνέχιση των χρεώσεων βάσει των προηγούμενων τιμών».

newmoney.gr

Προσάραξη Ι/Φ «ΜΑΓΙΑ ΟΦ ΣΟΥΗΝΤΕΝ» στον Πόρο

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Πόρου, για προσάραξη του Ι/Φ σκάφους «ΜΑΓΙΑ ΟΦ ΣΟΥΗΝΤΕΝ» Ν.Π. 10615, με τέσσερις (04) αλλοδαπούς επιβαίνοντες, στη θαλάσσια περιοχή νήσων Τσελεβινίων Πόρου.

Εν λόγω σκάφος ρυμουλκήθηκε με ασφάλεια από το Ε/Γ-ΛΑΝΤΖΑ «ΛΙΑΚΟΣ» Ν.Π. 21, στο λιμάνι του Πόρου, ενώ από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε σημειώθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Πόρου.

hcg.gr

Πτώση οχήματος στο λιμάνι της Αίγινας

Σάββατο πρωί, γύρω στις 11.30 ένας άνδρας γύρω στα 60 παρκάρει το αυτοκίνητό του στο λιμάνι της Αίγινας και ξεκινάει να πάει να πληρώσει την ασφάλειά του!!!

Δεν έχει όμως προσέξει ότι το χειρόφρενο δεν έδεσε, ούτε έβαλε ταχύτητα. Το αυτοκίνητο σιγά σιγά κυλάει προς τα πίσω και αφού το λιμάνι δεν έχει κανένα προστατευτικό, το αμάξι βρέθηκε στο νερό. Πέρασαν αρκετά λεπτά μέχρι να βυθιστεί.

Το λιμενικό έφτασε και ευτυχώς διαπίστωσε σχεδόν αμέσως ότι δεν υπάρχει άνθρωπος μέσα στο αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα, ήρθε και η αστυνομία να καταγράψει το περιστατικό.

Τελικά, μετά από δύο ώρες, το αυτοκίνητο ανασύρθηκε από το βυθό με γερανό.

neaepohi.gr

Συνάντηση Στουρνάρα – Μουσουρούλη για το ελληνικό νηολόγιο

Ο Υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας και ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, συναντήθηκαν σήμερα και συζήτησαν το σχέδιο για την απλοποίηση και τον εκσυγχρονισμό της διαδικασίας νηολόγησης, τη διεθνή προβολή και την ανάπτυξη του ελληνικού νηολογίου.

Στόχος της κυβέρνησης είναι να προσελκύσει περισσότερα πλοία στην Ελληνική σημαία, αλλά και ξένες ναυτιλιακές εταιρίες στη χώρα μας. Τα οφέλη για την ελληνική οικονομία από τη διατήρηση των υφιστάμενων, καθώς και από την προσέλκυση νέων πλοίων στο Ελληνικό νηολόγιο θα είναι πολύ σημαντικά. Σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή ολοκληρωμένο σχέδιο για τον εξορθολογισμό και την απλοποίηση της υφιστάμενης διαδικασίας νηολόγησης πλοίων στο ελληνικό νηολόγιο.

Μετά το πέρας της σύσκεψης, ο κ. Μουσουρούλης δήλωσε: «Βασική προτεραιότητα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου είναι η απλοποίηση, η βελτιστοποίηση και ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών νηολόγησης πλοίων στην Ελληνική σημαία προκειμένου να διαμορφωθεί το απαιτούμενο πλαίσιο για την προσέλκυση περισσότερων πλοίων στην Ελληνική σημαία και για να καταστεί η χώρα κομβικό σημείο εγκατάστασης των δραστηριοτήτων των ξένων ναυτιλιακών εταιρειών. Δημιουργούμε ένα σύγχρονο, ποιοτικό και ανταγωνιστικό νηολόγιο, με πολλαπλά οφέλη για την εθνική οικονομία και την ελληνική ναυτιλία».

marinews.gr

Τα είπε όλα το παλικάρι

Ήταν ότι καλύτερο έχουμε δει και ακούσει τον τελευταίο καιρό. Οι πολιτικάτζες που ήταν εκεί κοιτούσα και άκουγαν χωρίς να μπορούν να πούνε τίποτα γι’ αυτά που έλεγε το παλικάρι. Υποκλινόμαστε σε αυτόν γιατί βαρεθήκαμε να ακούμε λόγια του αέρα. Μπράβο του και πάλι μπράβο του!

Δείτε το βίντε και βγάλντε τα συμπεράσματα σας
 

e-Nautilia.gr