Δείχνουν το δρόμο με πολυμετοχική ακτοπλοϊκή οι Ποριώτες;

Τα αδιέξοδα αντιμετωπίζονται μόνο αν στα δικά σου μάτια φαίνονται σαν σταυροδρόμια» είχε πει κάποτε ένας φίλος. Και κάπως έτσι φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν οι Ποριώτες το θέμα της ακτοπλοΐας.

Υπάρχει κινητικότητα στο νησί, προς αναζήτηση λύσεων, στο αδιέξοδο που δημιούργησαν οι αποφάσεις του ΣΑΣ, οι οποίες έφεραν τον Πόρο στη θέση να λειτουργεί με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα, σαν να είναι άγονη γραμμή… Σε εκείνο το περιβόητο Συμβούλιο, τόσο ο κ. Συξέρης, όσο και ο κ. Πάνου προσπάθησαν με επιχειρήματα να δώσουν την εικόνα που θα δημιουργηθεί αν ο Πόρος μείνει χωρίς πλοία φέτος.

Όμως, δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Αναζητήθηκε λύση και πλοιοκτήτης, έστειλε επιστολή στους δημάρχους Πόρου, Μεθάνων, Σπετσών, Ύδρας και Λεωνιδίου με πρόταση για δρομολόγηση του πλοίου προς τα συγκεκριμένα λιμάνια με τη λογική της πολυμετοχικής εταιρίας (ένα είδος εταιρίας λαϊκής βάσης) και με ειδικές τιμές για τους κατοίκους των νησιών.

Στη φωτογραφία που δημοσιεύουμε αποκλειστικά, βλέπουμε το πλοίο Ε/Γ – Ο/Γ ΘΕΟΜΗΤΩΡ, το οποίο βρίσκεται στον Ασπρόπυργο σε διαδικασία επισκευής. Το πλοίο μπορεί να μεταφέρει το χειμώνα 180 άτομα και το καλοκαίρι 300 άτομα και 20 Ι.Χ. Ο Πλοιοκτήτης κ. Σπύρος Ανδριόπουλος, προκαλεί τις τοπικές κοινωνίες να ενεργοποιηθούν και να υποστηρίξουν μια τέτοια λύση. Η πρόταση έχει ενεργοποιήσει –σύμφωνα με πληροφορίες μας- δημοτικούς παράγοντες, οι οποίοι ετοιμάζονται να καταθέσουν απόψεις σχετικά με το θέμα αυτό.

Ε/Γ – Ο/Γ ΘΕΟΜΗΤΩΡ

Από την άλλη, ένα μικρό «πλαστικό» πλοιάριο με πρωτόκολλο 65 ατόμων, που μέχρι πρόσφατα εξυπηρετούσε τους τουρίστες που ήθελαν να περάσουν από τη Μύκονο στη Δήλο, πήρε έγκριση δρομολογίων από το ΣΑΣ και θα πραγματοποιήσει δρομολόγια Πειραιά – Αίγινα – Μέθανα.

Σε αναμονή εξελίξεων λοιπόν. Σε ένα κράτος που δίνει τα πάντα στην ιδιωτική πρωτοβουλία, οι …Δημόσιες (κατά μία έννοια) λύσεις φαίνεται πως κάποιες φορές είναι και οι καλύτερες.

neaepohi.gr

Διαβάστε ακόμα