Οι άσχημες συνθήκες της αγοράς έβαλαν σε δεύτερες σκέψεις την ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, Costamare Partners LP, μια πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική της Costamare Inc, η οποία και ακύρωσε τα σχέδιά της για μια αρχική δημόσια προσφορά (IPO).
Σύμφωνα με το Nasdaq, η Costamare Partners LP, μια MLP (master limited partnershigrowthp) ετερόρρυθμη εταιρεία, που διαχωρίστηκε από την Costamare για να αγοράσει τέσσερα σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, απέρριψε την προσπάθειά της για άντληση έως και 100 εκατομμυρίων δολαρίων μέσω δημόσιας εγγραφής, καθώς η εταιρεία απέσυρε τα σχέδιά της στις 6 Νοεμβρίου.
Τα κεφάλαια, που είχαν παραχωρηθεί από την από την Costamare Inc, προορίζονταν για την εξόφληση των τεσσάρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθώς, την απόκτηση επιπλέον 11 προσδιορισμένων πλοίων, όπως και για να έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν επιπλέον containership με μακροχρόνιες ναυλώσεις από την Costamare και την αμερικάνικη York Capital Management.
Η Costamare Partners με έτος ίδρυσης το 2014 είχε προγραμματίσει να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με τον κωδικό CMRP, ενώ οι Morgan Stanley, Barclays, Citi, Wells Fargo Securities, Credit Suisse και JP Morgan θα ήταν οι Συνδιοργανωτές του Βιβλίου Προσφορών για τη συμφωνία.
Έχοντας καταγράψει 59 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις για τους 12 μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2015, η εταιρεία έχει συσταθεί για να έχει στην ιδιοκτησία της, να λειτουργεί και να αποκτάει containership υπό καθορισμένων τιμών μακροχρόνιες ναυλώσεις, πεντάχρονης διάρκειας ή και παραπάνω.
Στις 30 Ιουνίου 2015, ο στόλος των τεσσάρων containership της Costamare Partners είχε κατά μέσο όρο χωρητικότητα περίπου 9.000 TEU και μια μέση εκτιμώμενη υπολειπόμενη διάρκεια ναύλωσης (σταθμισμένη με την χωρητικότητα ανά TEU) περίπου στα 5,7 χρόνια.