Όσο δεν εμβολιάζονται οι ναυτικοί η κρίση στις αλλαγές πληρώματος θα γίνεται χειρότερη

Με πολλά από τα κορυφαία λιμάνια του κόσμου να αυξάνουν τα εμπόδια σε όποιον έχει επισκεφθεί πρόσφατα τη Νότια Ασία, υπάρχουν αυξανόμενες ανησυχίες ότι η κρίση στις αλλαγές πληρώματος θα μπορούσε να επιστρέψει στα επίπεδα που παρατηρήθηκαν στα μέσα του προηγούμενου έτους.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, 200.000 από τους 1.5 εκατομμύρια ναυτικούς του κόσμου εξακολουθούν να εργάζονται πέρα ​​από τα όρια των συμβολαίων τους, με την κρίση στην Ινδία που αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη πηγή ναυτικών στον κόσμο, να κάνει την κατάσταση ακόμα χειρότερη.

Πριν από 10 μήνες, η κρίση στις αλλαγές πληρώματος σήμαινε ότι 400.000 άνδρες και γυναίκες εργάζονταν πέρα ​​από τις συμβάσεις τους. Η Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας αναφέρει ότι η μέγιστη συνεχής περίοδος που πρέπει να υπηρετεί ένας ναυτικός σε πλοίο χωρίς άδεια είναι 11 μήνες.

Λιμάνια όπως η Σιγκαπούρη και η Φουτζάιρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έχουν απαγορεύσει στα πλοία να αλλάζουν μέλη πληρώματος που έχουν ταξιδέψει από την Ινδία τα προηγούμενα δεκαπενθήμερα. Άλλα λιμάνια έχουν αναλάβει ακόμη πιο δραστικά μέτρα – το Zhoushan στην Κίνα, για παράδειγμα, απαγόρευσε την είσοδο σε πλοία ή πλήρωμα που έχουν επισκεφθεί την Ινδία ή το Μπαγκλαντές τους τελευταίους τρεις μήνες.

Ο Bernhard Schulte Shipmanagement αποκάλυψε αυτήν την εβδομάδα ότι προσωρινά συντάσσει ναυτικούς από άλλα έθνη για να αντικαταστήσει Ινδούς που αποβιβάστηκαν ή είχε προγραμματιστεί να επιβιβαστούν σε πλοία. Φυσικά και άλλοι διευθυντές πληρώματος αναγκάζονται να κάνουν το ίδιο, καθώς οι Ινδοί δεν μπορούν να μετακινηθούν σε όλο τον κόσμο.

“Οι νέες μεταλλάξεις του Covid στην Ινδία καθώς και η ταχεία εξάπλωση τους σε άλλες χώρες, προκαλούν μεγάλη ανησυχία στη βιομηχανία μας”, σχολίασε ο Rajesh Unni, Διευθύνων Σύμβουλος της Synergy Group.

“Το 2021 αναμένεται να είναι χειρότερο από πέρυσι, λόγω της άυξησης περιπτώσεων Covid σε πολλές χώρες εφοδιασμού πληρώματος που καθιστούν αδύνατη την αλλαγή ναυτικών αυτών των υπηκοοτήτων.”, προειδοποίησε ο Bjorn Hojgaard, Διευθύνων Σύμβουλος της Anglo-Eastern Univan Group.

“Για να συνεχιστεί το ναυτιλιακό εμπόριο, οι κυβερνήσεις και οι διεθνείς οργανισμοί πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στους ναυτικούς ως βασικούς εργαζόμενους και να επιταχύνουν τον εμβολιασμό τους”, δήλωσε ο Kishore Rajvanshy, διευθύνων σύμβουλος της Fleet Management.

Ο Mark Dickinson, επανεκλεγμένος γενικός γραμματέας του ναυτικού συνδικαλιστικού οργανισμού Nautilus εξέφρασε τα σχόλια των πλοιοκτητών, λέγοντας: “Η αποτυχία να δοθεί προτεραιότητα στους ναυτικούς για εμβολιασμό, και να εξασφαλιστεί η πρόσβαση σε εμβόλια την ώρα που εμφανίζονται νέες μεταλλάξεις, δείχνει οτι η κρίση αυτή δεν έχει τελειώσει.”

 

 

Διαβάστε ακόμα