Συναγερμός στις αρχές- Εισροή υδάτων σε Ιαπωνικό σκάφος της ακτοφυλακής που προσάραξε (Βίντεο)

Εισροή υδάτων και διαρροή πετρελαίου σε σκάφος της ακτοφυλακής της Ιαπωνίας μετά από προσάραξη σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, και ενώ βρισκόταν σε περιπολία ρουτίνας στις 18 Ιανουαρίου.

Το σκάφος είναι καθηλωμένο αλλά δεν κινδυνεύει να βυθιστεί.

Το Echigo, χωρητικότητας 3.100 τόνων, που κατασκευάστηκε από την Mitsui Engineering & Shipbuilding και τέθηκε σε λειτουργία το 1990, λειτουργούσε στην κεντρική Ιαπωνία το πρωί της Τετάρτης. Ισχυροί άνεμοι με ταχύτητα 25 κόμβων έπνεαν στην περιοχή όταν το σκάφος πλησίασε έναν φάρο κοντά στο Kashiwazaki κατά μήκος της Θάλασσας της Ιαπωνίας.

Κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης, αξιωματούχοι είπαν ότι το σκάφος μήκους 105 μέτρων πλησίαζε έναν φάρο για να ελέγξει ότι το σύστημα φωτισμού του λειτουργεί σωστά.

Τα μέλη του πληρώματος σε συνεντεύξεις μετά το ατύχημα υπέδειξαν ότι το σκάφος μετακινήθηκε από τη θέση του λόγω των ισχυρών ανέμων και της θαλασσοταραχής.

Το Echigo προσάραξε περίπου τα δύο τρίτα του μιλίου βορειοδυτικά του φάρου. Οι αναφορές λε΄νε ότι το θαλασσινό νερό έμπαινε στο κύτος μετά την προσάραξη και ότι το σκάφος δεν μπορούσε να κινηθεί με ιδία μέσα. Επίσης παρατηρήθηκε πετρέλαιο να διαρρέει από το σκάφος. Κανένα από τα 43 μέλη του πληρώματος δεν τραυματίστηκε και πιστεύεται ότι δεν διατρέχουν άμεσο κίνδυνο.

Ο διοικητής της ακτοφυλακής της Ιαπωνίας, Shohei Ishii, ζήτησε συγγνώμη, λέγοντας: «Είναι λυπηρό που ένα περιπολικό σκάφος προκάλεσε ατύχημα παρόλο που υποτίθεται ότι θα εξασφάλιζε την ασφάλεια στη θάλασσα».

Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, είπαν ότι το πιθανότερο είναι ότι πρόκειται για ανθρώπινο λάθος. Μια ομάδα διάσωσης κλήθηκε για να επιθεωρήσει υποβρυχίως το πλοίο και να αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης.

Το περιστατικό ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτο επειδή την περασμένη εβδομάδα ένα ακόμη σκάφος της Ναυτικής Δύναμης της Ιαπωνίας προκάλεσε θαλάσσια ρύπανση.

Πιο συγκεκριμένα, το JS Inazuma προσέκρουσε σε βράχο ενώ βρισκόταν σε θαλάσσιες δοκιμές στα ανοικτά των ακτών της Ιαπωνίας, έχοντας ως αποτέλεσμα το πλοίο να χάσει την πρόωση του και να προκαλέσει θαλάσσια ρύπανση.

Το πλοίο εκείνη την στιγμή είχε ταχύτητα περίπου 31 κόμβων σε μια περιοχή που είναι γνωστό ότι έχει ισχυρά ρεύματα και σχετικά ρηχά νερά.

Διαβάστε ακόμα