NEL: Αποσύρθηκε από τη γραμμή Μεσολόγγι – Κεφαλονιά – Ιθάκη;

Παρελθόν, όπως φαίνεται, αποτελεί η ιδέα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά, αφού οι δυσκολίες διαδέχονται η μια την άλλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία Sea Link Ferries (θυγατρική της ΝΕΛ) κατέθεσε στο Σ.Α.Σ έγγραφο με ημερομηνία 8/4/2013 και στο οποίο γνωστοποιεί την πρόθεσή της να αποσυρθεί από τη γραμμή Μεσολόγγι – Κεφαλονιά – Ιθάκη, επικαλούμενη διάφορους λόγους και δυσκολίες.

Αυτό βέβαια δεν έχει μέχρι στιγμής ανακοινωθεί επίσημα, ωστόσο όμως μια τέτοια εξέλιξη αποτελεί άλλο ένα πλήγμα για το Μεσολόγγι, το οποίο περίμενε αυτή τη σύνδεση μετά μάλιστα και τα μεγάλα σχέδια που είχαν ανακοινωθεί για την ανάπτυξη της πόλης, η οποία θα ερχόταν από τη θάλασσα.

Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι ο δήμαρχος και οι συνεργάτες του κάνουν επαφές για την αναζήτηση άλλης εταιρείας, που θα δεχθεί να δρομολογήσει κάποιο από τα πλοία της στη εν λόγω γραμμή.

Ωστόσο όμως η δημοτική αρχή τηρεί σιγή ιχθύος πάνω σε αυτό το θέμα και μέχρι στιγμής δεν έχει ενημερώσει για τις εξελίξεις και αν αυτές ισχύουν ακόμη και για τα νέα δεδομένα που προέκυψαν πριν δύο μήνες, αν ισχύει η ύπαρξη του εν προαναφερόμενου εγγράφου.

aixmi-news.gr

Διαβάστε ακόμα

• Συνεδριάζει την Πέμπτη το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

Η δρομολόγηση ταχύπλοων στη διάρκεια του καλοκαιριού αλλά και οι περικοπές δρομολογίων συμβατικών πλοίων, θα βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών την Πέμπτη 14/03, στο υπουργείο Ναυτιλίας στην Ακτή Βασιλειάδη. Το ενδιαφέρον των εταιρειών εστιάζεται κυρίως στις γραμμές των Κυκλάδων και της Σάμου.

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (NEL) και η θυγατρική της C-LINK FERRIES που απέσυραν το αίτημά τους για δρομολόγηση ταχύπλοου στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά, διεκδικούν τη δρομολόγηση των δύο πλοίων «Αίολος Κεντέρης» σε Κυκλάδες και ανατολικό Αιγαίο .

Συγκεκριμένα η εταιρεία ζητεί τη δρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης» από 28/06/2013 έως 01/09/2013 στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ιος-Θήρα και του «Αίολος Κεντέρης Ι» από 29/06/2013 έως 01/09/2013 στη γραμμή Πειραιάς-Μύκονος-Εύδηλος-Βαθύ.

Η Hellenic Seaways ζητεί επίσης την έκτακτη δρομολόγηση του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» στη γραμμή Πειραιάς-Μύκονος-Εύδηλος Ικαρίας-Βαθύ Σάμου από 28/06/2013 έως 09/09/2013 και των ταχύπλοων Highspeed 5 στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος από 07/06/2013 έως 08/09/2013, Highspeed 6 στη γραμμή Πειραιάς-Ιος-Θήρα από 14/06/2013 έως 08/09/2013 και Highspeed 4 στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ιος-Θήρα από 07/06/2013 έως 08/09/2013.

Στο ΣΑΣ της Πέμπτης αναμένεται να εξεταστούν επίσης τα αιτήματα για δρομολόγηση των ταχύπλοων Superjet στη γραμμή Πειραιάς-Κυκλάδες από 24/04/2013 έως 20/10/2013, του Mega Jet στη γραμμή Ηράκλειο-Θήρα από 08/05/2013 έως 31/10/2013 και του Sea Jet ΙΙ στη γραμμή Ραφήνα-Κυκλάδες από 30/04/2013 έως 31/10/2013.

Στο μεταξύ περικοπή κάποιων δρομολογίων έχουν ζητήσει το επιβατηγό οχηματαγωγό «’Αγιος Γεώργιος» στη γραμμή Πειραιάς-Δυτικές Κυκλάδες από 06/03/2013 έως 31/03/2013 και τα πλοία «Κνωσός Παλάς» και «Φαιστός Παλάς» στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

Αποχώρησε από το ΣΕΕΝ η NEL

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες πρέπει να αντιμετωπίζονται από το κράτος επί ίσοις όροις, προκειμένου να μπορέσουν να αντέξουν στις δύσκολες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της NEL Γιάννης Αβραντίνης, ενόψει της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών την Πέμπτη.

Ο κ.Αβραντίνης ανακοίνωσε ότι η ΝEL αποφάσισε να αποχωρήσει από τις αρχές του έτους από το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, θεωρώντας ότι δεν εκφράζει και δεν εκπροσωπεί πλέον τη φιλοσοφία της εταιρείας.

ΑΠΕ

Διαβάστε ακόμα