Το πρώτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο με διπλό καύσιμο που κατασκευάστηκε από τη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία στην Κίνα, παραδόθηκε με επιτυχία στην Γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία CMA CGM στις 7 Δεκεμβρίου στη Σαγκάη. Το πλοίο έχει μεταφορική ικανότητα 13.000 TEU.
Το «CMA CGM BAHIA», το οποίο παραδόθηκε από την Hudong-Zhonghua, διαθέτει την πιο πρόσφατη τεχνολογία για την μείωση των εκπομπών άνθρακα.
Κατασκευασμένο για την CMA CGM, το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου LNG είναι απλώς ακόμη ένα πλοίο που κατασκευάστηκε από την Hudong-Zhonghua. Η εταιρεία κατασκεύασε επίσης το 1ο στον κόσμο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 23.000 TEU με κινητήρα LNG διπλού καυσίμου, το οποίο εδραιώνει τη θέση του στον τομέα των μεγάλων και εξαιρετικά μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου.
Το πλοίο έχει μήκος 336 μέτρα, πλάτος 51 μέτρα και ταχύτητα 21 κόμβους με μέγιστη μεταφορική ικανότητα τα 13.200 TEU.
Το πλοίο διαθέτει πολλές φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της κύριας μηχανής από την China State Shipbuilding Corporation, την CMD-WinGD9X9DF-2.0. Διαθέτει σύστημα ICER νέας γενιάς που μειώνει τη διαφυγή μεθανίου με τη μορφή αερίου κατά 50 τοις εκατό και επίσης μειώνει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά πάνω από 28%. Το πλοίο διαθέτει σύστημα ισχύος διπλού καυσίμου LNG και δεξαμενή υγρού φορτίου LNG χωρητικότητας 14.000 m3.
Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξοικονομεί καύσιμα, χάρη στον μοναδικό εκτροπέα ροής ανέμου που είναι τοποθετημένος στην πλώρη και εξοικονομεί δύο έως τέσσερα τοις εκατό του καυσίμου κατά τη κίνηση του. Ένας άλλος εκτροπέας για εξοικονόμηση ενέργειας έχει τοποθετηθεί στην πρύμνη του πλοίου και βελτιώνει επίσης την απόδοση πρόωσης της προπέλας και μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κατά 1,5%, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Γεμάτο με χαρακτηριστικά όπως η εύκολη φόρτωση εμπορευματοκιβωτίων, οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και φιλικά προς το περιβάλλον συστήματα, το πλοίο έχει χαρακτηριστεί σαν ένα ενεργειακά αποδοτικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που πρόκειται να γίνει το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου που λειτουργεί στις θαλάσσιες διαδρομές της Νότιας Αμερικής.
Στην κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν νέες ψηφιακές μέθοδοι, όπως ο σχεδιασμός VR, οι τεχνολογίες τρισδιάστατης όρασης και οι έξυπνοι τρόποι ανύψωσης, για την εύρεση ελαττωμάτων σε χαλύβδινες πλάκες και άλλα συστήματα, που βελτίωσαν σημαντικά την ποιότητα κατασκευής.
Η βασική στρατηγική της CMA CGM είναι η απαλλαγή από τις εκπομπές του άνθρακα και ήταν η πρώτη εταιρεία που κατασκεύασε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με LNG.
Μέχρι στιγμής, η Hudong-Zhonghua έχει κατασκευάσει πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου για την εταιρεία και έχει υπογράψει συμβάσεις για τη ναυπήγηση πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000 TEU, τεσσάρων πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 23.000 TEU και έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 13.000 TEU.