Παραλαβή του «έξυπνου» πλοίου μεταφοράς κοντέινερ “HMM Garnet” που θα μπορεί να κινείται με LNG

Η Νοτιοκορεάτικη HMM, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες πλοίων μεταφοράς κοντέινερ, παρέλαβε το HMM Garnet, το πρώτο πλοίο από τα συνολικά 12 πλοία των 13.000 TEU που αναμένεται να παραλάβει.

Το πλοίο, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να κινηθεί με LNG και διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας, αποκαλύφθηκε σε στην τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της HD Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Κορέας.

Η εταιρεία υπέγραψε την σύμβαση τον Ιούνιο του 2021 με την Hanwha Ocean και την HD Hyundai Heavy Industries, για την κατασκευή έξι πλοίων από το κάθε ναυπηγείο.

Η HMM είπε ότι ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό των δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 13.000 TEU είναι ότι διαθέτουν την πιο πρόσφατη λύση έξυπνων πλοίων.

Όλα τα επιχειρησιακά δεδομένα θα μεταδίσονται στο Κέντρο Ελέγχου Στόλου της HMM σε πραγματικό χρόνο για να διασφαλιστεί η πλήρης ορατότητα πάνω από τα πλοία.

Ο Kim, Kyung Bae, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της HMM, δήλωσε: «Αναμένουμε τα νέα μας πλοία να μας δώσουν ισχυρά περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια και να μας προσφέρουν την ικανότητα και την ευελιξία ενόψει του αυξανόμενου ανταγωνισμού στην παγκόσμια αγορά».

Από αυτόν τον Φεβρουάριο, το HMM Garnet θα ξεκινήσει τα ταξίδια του στη θαλάσσια διαδρομή East Coast 1(EC1) στο πλαίσιο του σχεδίου προϊόντων της THE Alliance, με τα λιμάνια που θα επισκεφτεί να ξεκινούν από Kaohsiung, Xiamen, Yantian, Shanghai, Ningbo, Busan, Yantian, Νέα Υόρκη, Norfolk, Charleston , Σαβάνα και Σιγκαπούρη.

Όταν ολοκληρωθεί η παράδοση και των δώδεκα πλοίων φέτος, η χωρητικότητα του στόλου της HMM προβλέπεται να φτάσει συνολικά το 1 εκατομμύριο TEU.

Μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων άνω των 10.000 TEU θα αντιπροσωπεύουν το 80% του συνόλου του στόλου της HMM, βελτιώνοντας τη δομή του κόστους και τη λειτουργική απόδοση.

Διαβάστε ακόμα