ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσο πιο οικονομικό είναι ένα VLCC το οποίο καταναλώνει φυσικό αέριο

Η ομάδα SEA \ LNG δημοσίευσε τα αποτελέσματα της τελευταίας μελέτης της, η οποία αποδεικνύει ότι το φυσικό αέριο ως καύσιμο είναι μια «συναρπαστική επενδυτική λύση» για τα VLCCs στην εμπορική θαλάσσια διαδρομή από τον Αραβικού Κόλπο προς την Κίνα.

Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε από τον ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα προσομοίωσης και ανάλυσης Opsiana, δείχνει τα πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου ως καυσίμου πλοίου για ένα νεόκτιστο 300.000 dwt VLCC στην εμπορική διαδρομή του Αραβικού Κόλπου προς την Κίνα, σε σύγκριση με άλλες εναλλακτικές λύσεις που είναι σήμερα διαθέσιμες στη ναυτιλιακή βιομηχανία σε τρία διαφορετικά σενάρια τιμολόγησης καυσίμων.

Η επιχειρησιακή περίπτωση συγκρίνει τις σχετικές επενδυτικές επιδόσεις τεσσάρων προωθητικών εναλλακτικών λύσεων: Την συμβατική πλεύση VLCC με fuel πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. ΈναVLCC το οποίο έχει εγκαταστήσει scrubber, το οποίο καταναλώνει heavy fuel. Δύο VLCCs που καταναλώνουν LNG, ένα με δίχρονο κινητήρα υψηλής πίεσης και το άλλο με δίχρονο κινητήρα χαμηλής πίεσης.

Η μελέτη έδειξε ότι το LNG ως καύσιμο πλοίων κάνει απόσβεση την επένδυση σε ορίζοντα 10 ετών. Η κατασκευή ενός τέτοιου δεξαμενόπλοιου το οποίο καταναλώνει φυσικό αέριο ως καύσιμο κοστίζει μέχρι και 20 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα από τα συμβατικά δεξαμενόπλοια.

Ο Peter Keller, πρόεδρος της SEA \ LNG, δήλωσε: «Έιναι πειστικό και εξακολουθούν να εμφανίζονται επαρκή αποδεικτικά στοιχεία που υποστηρίζουν τα περιβαλλοντικά, επιχειρησιακά και εμπορικά οφέλη του LNG, η αποδοχή της αξιοπιστίας του γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη και συγκεκριμένη. Το LNG είναι το μόνο ασφαλές, ώριμο, εμπορικά βιώσιμο καύσιμο πλοίων που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στις τοπικές εκπομπές, σημαντικά οφέλη για τη μείωση των αερίων θερμοκηπίου και μια ρεαλιστική πορεία προς μια ναυτιλιακή βιομηχανία μηδενικών εκπομπών «.

Τον περασμένο μήνα, η Cosco αναβάθμισε ένα νεόκτιστο VLCC που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Dalian Shipbuilding Industry (DSIC) με σκοπό να τροφοδοτείται με LNG, πληρώνοντας επιπλέον 12 εκατομμύρια δολάρια για το πλοίο που είχε αρχικά παραγγείλει το 2017.