Σε πλήρη εξέλιξη το ναυπηγικό πρόγραμμα της Atlas Maritime για 14 πλοία

Σε πλήρη εξέλιξη έχει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η Atlas Maritime του Λέοντα Πατίτσα. Το orderbook της εταιρείας περιλαμβάνει 14 πλέον πλοία. Η αρχή έγινε το 2022 όταν ο Έλληνας πλοιοκτήτης έκανε στροφή στα πλοία μεταφοράς οχημάτων -Pure Car and Truck Carriers βάζοντας την πρώτη με την παραγγελία στο κινεζικό ναυπηγείο CIMC Raffles για ένα πλοίο χωρητικότητας 7.000 CEUs. Ακολούθησαν τρεις ακόμη παραγγελίες στην ίδια γιάρδα. Η παράδοση των τεσσάρων νέοτευκτων θα πραγματοποιηθεί μεταξύ του Οκτωβρίου του 2024 έως και του Ιουλίου του 2026.

Θα είναι εξοπλισμένα εξαρχής με μηχανές διπλού καυσίμου, δυνατότητας καύσης LNG. Η εταιρεία έχει σε εξέλιξη και ναυπηγικό πρόγραμμα για δεξαμενόπλοια. Το πρώτο συμβόλαιο της Atlas Maritime για δεξαμενόπλοια, τύπου suezmax, υπεγράφη το περασμένο καλοκαίρι, σε μία παραγγελία στο ναυπηγείο της Daehan για 2+2 βαπόρια, με τις προαιρέσεις να ασκούνται το φθινόπωρο.

Μέσα στο φθινόπωρο η εταιρεία έβαλε παραγγελίες για δύο suezmaxes μεταφορικής ικανότητας 157.000 dwt έκαστο) με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daehan. Επίσης, ναυπηγεί και τέσσερα LR2 tankers.

Πρόσφατα ο Λέων Πατίτσας μιλώντας στο 25ο Συνέδριο του Marine Money ανέφερε για την ναυλαγορά πετρελαίου:

«Το Ιράν είπε ότι τελειώνει ο χρόνος της διπλωματίας. Αν μπει στην εξίσωση τότε θα υπάρξουν επιπτώσεις στην τιμή του πετρελαίου ενώ θα ανέβει και η τιμή των ναύλων. Ελπίζουμε να μην επεκταθεί ο πόλεμος και αυτό θα είναι καλό για όλους. Οι ΗΠΑ κάνουν ότι μπορούν για να μην γενικευτεί ο πόλεμος. Αν επεκταθούν οι συγκρούσεις το γεγονός αυτό θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην παγκόσμια οικονομία, στον πληθωρισμό και τις εκλογές των ΗΠΑ.

newmoney.gr

Διαβάστε ακόμα