Στα πάνω της η αγορά πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

dry_bulk_vessel_

Τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, έχουν παραμείνει τα πιο δημοφιλή μεταξύ των ιδιοκτητών των πλοίων, όπως αποδεικνύεται από τον αριθμό των πωλήσεων μεταχειρισμένων πλοίων και τις παραγγελίες του τελευταίου χρονικού διαστήματος που αναφέρθηκαν την περασμένη εβδομάδα.

Με τον Baltic Dry Index (BDI) σε διαδικασία ανάκαμψης (αυτή τη στιγμή είναι πολύ πάνω από τις 1.500 μονάδες), η τάση αυτή προβλέπεται να ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες, ιδίως αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι οι επιλογές χρηματοδότησης πολλαπλασιάζονται, με μετοχικά κεφάλαια και επενδυτές να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τον επικείμενο ανοδικό κύκλο της ναυτιλιακής αγοράς.

Σύμφωνα με την ναυλομεσιτική εταιρεία Clarkson Hellas, υπήρξε “ένας σημαντικός όγκος παραγγελιών που παρατηρήθηκε από άκρη σε άκρη στον τομέα μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου”. Ως πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αναφέρει την παραγγελία τεσσάρων Newcastlemax από άγνωστο αγοραστή που ανακοίνωσε η Jiangsu Eastern, όπως και την πρόσφατη παραγγελία τριών Kamsarmax από την Paragon Shipping.

Αναφέρθηκε επίσης στις παραγγελίες πλοίων από τις εταιρείες Precious Shipping, Spar Shipping, Portline SA και την Uni-Asia Finance Corp. “Οι άλλες αγορές ήταν σχετικά ήσυχες αυτή την εβδομάδα”, είναι το καταληκτικό συμπέρασμα του Clarkson Hellas.

Σε μια ξεχωριστή έκθεση αυτής της εβδομάδας για την αγορά μεταχειρισμένων, η ναυλομεσιτική εταιρεία Lion Shipbrokers, δήλωσε ότι η αγορά επωφελήθηκε από τη βελτιωμένη ψυχολογία που επικράτησε στην αγορά πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου.