Το πρώτο υβριδικό όχημα μεταφοράς οχημάτων διπλού καυσίμου τέθηκε σε λειτουργία

Το πρώτο υβριδικό πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών στον κόσμο διπλού καυσίμου με μπαταρία LNG (PCTC) πρόκειται να ξεκινήσει εμπορική λειτουργία του φέτος για να ενισχύσει τις προσπάθειες της United European Car Carriers (UECC) για την απανθρακοποίηση του στόλου της.

Το πλοίο, που θα ονομαστεί Auto Advance, είναι το πρώτο σε μια σειρά τριών νεότευκτων PCTC με χωρητικότητα 3.600 οχημάτων σε 10 καταστρώματα φορτίου που θα παραδοθούν από το Ναυπηγείο Jiangnan της Κίνας. Τα υπόλοιπα δύο πλοία έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2022.

«Έχοντας θέσει σε λειτουργία τους πρώτους PCTC LNG διπλού καυσίμου πριν από πέντε χρόνια, η UECC παραλαμβάνει τώρα το πρώτο από τα τρία πρώτα υβριδικά PCTC μπαταριών LNG διπλού καυσίμου στον κόσμο. Αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στις φιλικές προς το περιβάλλον λειτουργίες πλοίων που δείχνει ότι πορευόμαστε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της UECC, Glenn Edvardsen.

Η UECC έχει αναπτύξει τα πλοία μαζί με τον DNV και την εταιρεία σχεδίασης πλοίων Jiangnan, Shanghai Merchant Ship Design & Research Institute. Σύμφωνα με την εταιρεία, η υβριδική τεχνολογία μπαταριών LNG, μαζί με έναν βελτιστοποιημένο σχεδιασμό του κύτους για καλύτερη απόδοση καυσίμου, θα επιτρέψει σε αυτές τις νέες κατασκευές να υπερβούν την απαίτηση του ΙΜΟ για μείωση του άνθρακα κατά 40% από τα επίπεδα του 2008 μέχρι και το 2030.

Οι εκπομπές CO2 θα μειωθούν κατά περίπου 25%, SOx και σωματίδια κατά 90% και NOx κατά 85%, ενώ οι νέες κατασκευές θα πληρούν επίσης τους περιορισμούς εκπομπών NOx Tier 3 του ΙΜΟ για τη Βόρεια Θάλασσα και τη Βαλτική Θάλασσα. Αν και τα πλοία προς το παρόν τροφοδοτούνται με LNG, η εταιρεία έχει αφήσει χώρο για άλλες επιλογές καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

«Δεν είμαστε εξαρτημένοι στο LNG και αυτοί οι κινητήρες διπλού καυσίμου είναι επίσης έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά καύσιμα χαμηλών εκπομπών, όπως βιοκαύσιμα, βιο-LNG και συνθετικό LNG, καθώς αυτά γίνονται εμπορικά και τεχνικά βιώσιμα», δήλωσε ο διευθυντής ενέργειας και βιωσιμότητας της UECC, Daniel Gent.

Η UECC με έδρα το Όσλο ανήκει από κοινού στην ιαπωνική Nippon Yusen Kaisha (NYK) και τη σουηδική Wallenius Lines. Η εταιρεία διαθέτει στόλο 16 PCTC μεσαίου μεγέθους με χωρητικότητα φόρτωσης που κυμαίνεται από 1.060 έως 4.750 ceu.

Διαβάστε ακόμα