Συνεχίζονται τα προβλήματα για την Diana Shipping, η οποία έλαβε ειδοποίηση από το δανειστή BNP Paribas ότι έχει αθετήσει τη δανειακή σύμβαση των 165 εκατομμυρίων δολαρίων, που υπογράφηκε μεταξύ τους στις 22 Ιουλίου 2015.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία δεν έδωσε καμία εξήγηση για το πώς η συμφωνία της με την τράπεζα παραβιάστηκε όταν αποκαλύφθηκε το θέμα στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς χθες, αλλά τα δεδομένα δείχνουν ότι η πιο πιθανή αιτία να είναι η μείωση της αξίας των περιουσιακών στοιχείων.
Η διευκόλυνση ήταν ασφαλισμένη έναντι του 70% της αγοραίας αξίας των 18 πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου της Diana: Των Oceanis, Alcyon, Nirefs, Triton, Dione, Danae, Norfolk, Protefs, Thetis, Erato, Calipso, Clio, Salt Lake City, Naias, Sideris GS, Semirio, Boston και Alcmene.
Η online πλατφόρμα VesselsValue.com είχε εκτιμήσει τη συλλογική αξία της αγοράς των πλοίων στα περίπου 200 εκατ. δολάρια, στις 22 Ιουλίου του περασμένου έτους, εκ των οποίων το 70% ισούται με 140 εκατ. δολάρια. Σήμερα, η VV υπολογίζει ότι η συνολική αξία της αγοράς των 18 φορτηγών πλοίων έχει πέσει στα 122,87 εκατ. δολάρια.
Η Diana σήκωσε το σύνολο των 165 εκατομμυρίων της συμφωνίας στις 24 Ιουλίου 2015, και τα χρησιμοποίησε για να αποπληρώσει την ανακυκλούμενη πιστωτική διευκόλυνση με την Royal Bank of Scotland.
Η εταιρεία είχε συμφωνήσει για την αποπληρωμή του δανείου σε οκτώ τριμηνιαίες δόσεις των 2,5 εκατ. δολαρίων, που θα ακολουθούνταν από μια σειρά δόσεων 5 και 7 εκατομμυρίων δολαρίων, μέχρι την τελική “γερή” αποπληρωμή των 69 εκατ. δολαρίων που αναμένεται για τον Ιούλιο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Diana: Ναύλωσε το Medusa για λιγότερα λεφτά