Τέλος στα «σενάρια», που είδαν, τις τελευταίες ημέρες, το «φως της δημοσιότητας» περί αποχώρησης της ΝΕΛ από την γραμμή Πειραιά- Χίου- Μυτιλήνη βάζει η εταιρεία με ανακοίνωσή της στο Χρηματιστήριο.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία στην ανακοίνωσή της (για να διαβάσετε ολόκληρη την ανακοίνωση πατήστε εδώ) για τα οικονομικά αποτελέσματα του 9μηνου υπογραμμίζει ότι στο επιχειρηματικό σχέδιο που συνοδεύει την Συμφωνία Εξυγίανσης, η οποία έχει κατατεθεί στο Πρωτοδικείο Μυτιλήνης αναφέρεται ότι θα επικεντρωθεί «στην εκτέλεση των συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας και στη γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης».
Είναι προφανές, λοιπόν, ότι η παραμονή της εταιρείας στη γραμμή Πειραιά- Χίου- Μυτιλήνη αποτελεί βασικό σημείο του σχεδίου, που έχει συμφωνηθεί με τις τράπεζες για την εξυγίανση της ΝΕΛ.
Ενδεχομένως, λοιπόν, τα σενάρια περί αποχώρησης της εταιρείας από την παραδοσιακή γραμμή της δεν ήταν τίποτα άλλα παρά ένα ακόμα μέρος του επιχειρηματικού «πολέμου», που έχει ξεσπάσει μετά την έναρξη δρομολογίων στην γραμμή από τη Blue Star.
Σε ότι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα σε επίπεδο Ομίλου η ΝΕΛ πριν και μετά από φόρους κατά το εννεάμηνο 2012 ανήλθαν σε ζημίες ποσού € 25.525.059,65 έναντι ζημιών ποσού € 37.334.560,49 το εννεάμηνο 2011.