Διώξτε τους «πειρατές» από τα λιμάνια μας…

Του Γιώργου Κράλογλου

Θέλουμε εφοπλιστές, για να τα παίρνουμε, αλλά όχι ναυτιλία γιατί πρέπει και να δίνουμε. Θέλουμε τουρισμό κρουαζιέρας, γιατί υπάρχει παραδάκι, αλλά όχι κρουαζιερόπλοια γιατί χρειάζονται υποδομές και κίνητρα. Θέλουμε ελληνικές σημαίες και Έλληνες στα πλοία αλλά εμείς θα αποφασίζουμε πως θα πληρώνονται. Οι πλοιοκτήτες είναι «πειρατές» και κακώς τους δεχόμαστε στα λιμάνια μας.

Αναφέρθηκα (τον προηγούμενο μήνα) στην αθόρυβη αλλά ιλιγγιώδη αναρρίχηση της Σιγκαπούρης στην δεύτερη θέση των ναυτιλιακών Κέντρων και έπεσαν βροχή οι επισημάνσεις των αντικινήτρων και των αντιφάσεων της πολιτικής που παρεμβάλλονται ώστε η ελληνική ναυτιλία να είναι 40 χρόνια σε παγκόσμια πρωτιά αλλά υπό διωγμό στον τόπο της.

Επανέρχομαι (προσθέτοντας σήμερα και τον κλάδο της κρουαζιέρας) με ερέθισμα τα αποκαλυπτικά στοιχεία του ερευνητικού οίκου Petrofin, (τα παρουσίασε χθες το Capital.gr σε ρεπορτάζ του κ. Ηλ. Μπέλλου) σύμφωνα με τα οποία 1 στους 4 εφοπλιστές που επιχειρούσαν το 1998 έχει αποσυρθεί ενώ 28 ναυτιλιακές έκλεισαν το 2012 ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των επιχειρήσεων που έκλεισαν από το 2011 στις 72. Οι μικρές ναυτιλιακές που ελέγχουν ένα έως δυο πλοία μειώθηκαν κατά 17 το 2012, ενώ αυτές που ελέγχουν από τρία έως πέντε πλοία μειώθηκαν κατά 13.

Παρ όλα αυτά εμάς δεν ιδρώνει το αυτί μας αφού οι κάθε είδους επενδυτές στην Ελλάδα αντιμετωπίζονται ως «κατακτητές» που έρχονται να ρουφήξουν το αίμα του λαού ΄…γιατί να μην θεωρούμε περίπου «πειρατές» και τους εφοπλιστές.

Και αν είναι και Έλληνες ανάμεσά τους τι μας κόφτει…

Από την ώρα που δεν είναι κρατικοί-εφοπλιστές και εκπροσωπούν το κεφάλαιο και τον καπιταλισμό «οφείλουμε» να τους διώξουμε από τα λιμάνια μας…

Αυτό κάνουμε και με τα κρουαζιερόπλοια που έχουν το «θράσος» να υποστηρίζουν ότι για να γίνει περισσότερο ελκυστική η κρουαζιέρα και να εγκατασταθούν στην Ελλάδα χρειάζοντια υποδομές που (κατά μία προωθημένη άποψη) θα μπορούσαν να δημιουργηθούν στο Φάληρο αν θέλουμε να οραματιστούμε και τον Πειραιά ως παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο τύπου Σιγκαπούρης και ως άξονα μιας επιθετικής ναυτιλιακής πολιτικής για την αξιοποίηση των ελληνικών δυνατοτήτων.

Αυτό θέλουν οι «κατακτητές»-πλοιοκτήτες της κρουαζιέρας αλλά ξεχνούν ότι στο «Σουβλακιστάν», γνωστό και ως Ελλάδα, τέτοια οράματα είναι «ενάντια» στο κράτος επειδή θα περιορίσουν τον κρατικό ΟΛΠ και τις κρατικές συντεχνίες-«αφεντικά» του λιμανιού που εξουσιάζουν ότι λέγεται ναυτιλία προσφέροντας υποδομές Ουγκάντας.

Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς ότι τα κρουαζιερόπλοια πρέπει να πατάνε γκάζι… για να πιάσουν λιμάνι στον Πειραιά πριν το ωράριο της ακτοπλοΐας που προηγείται γιατί έτσι έχουμε μάθει αφού δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε και τους δύο κλάδους.

Το γεγονός δε ότι η Ελλάδα κατέχει, παγκοσμίως, την 3η θέση σε προορισμούς κρουαζιέρας με επιβάτες που φθάνουν κοντά τα 5.000.000 αλλά μόλις την 6η από έσοδα κρουαζιέρας !! είναι λεπτομέρεια… που δεν αγγίζει κανένα στην ελληνική Πολιτεία και στην ελληνική πολιτική σκηνή.

Όταν μάλιστα ρώτησα γιατί συμβαίνει αυτό μου απάντησαν με εμφανή αγανάκτηση: «ο βασικότερος λόγος για αυτή την κακή επίδοση είναι το αρνητικό επενδυτικό πλαίσιο το οποίο ουσιαστικά αποστρέφει και δεν προσελκύει τις εταιρείες κρουαζιέρας να δραστηριοποιηθούν, να εγκατασταθούν στην Ελλάδα και να εκτελούν προγράμματα είτε από τον Πειραιά είτε από άλλα ελληνικά λιμάνια.»

Έψαξα περισσότερο το θέμα και τι βρήκα για ναυτιλία και κρουαζιέρα…

Το 2005 η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για να δημιουργήσει θέσεις εργασίας ναυτικών που είχαν χαθεί λόγω της κατάρρευσης της ελληνόκτητης κρουαζιέρας αποφάσισε επιδότηση της απασχόλησης αντί της ανεργίας και ψήφισε τον Νόμο 3409/2005. Στην πράξη όμως το μέτρο αποδείχθηκε το «τυράκι» που οδήγησε στην «φάκα» τους ενδιαφερόμενους Ομίλους. Το αρμόδιο υπουργείο «ξεχνά» να συμπεριλάβει στις εγκριτικές πράξεις νηολόγησης το μέτρο (για να κατοχυρωθεί νομικά) και τινάζει τα πάντα στον αέρα ανοίγοντας τον δρόμο για τα δικαστήρια.

Το 2011 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τα κάνει χειρότερα ισχυριζόμενη μάλιστα ότι «διορθώνει» την κατάσταση.

«Βάφτισε» τις εισφορές σε «μισθούς» και καπέλωσε τους Ομίλους με την υποχρέωση να πληρώνουν τα μαλλιοκέφαλά τους σε μεροκάματα…

Ας έλθουμε όμως και στο σήμερα όπου και η κυβέρνηση του κ. Σαμαρά, με τα αναπτυξιακά της οράματα…, δυσκολεύεται να καταλάβει, εκτός των άλλων, ότι το λεγόμενο νέο τουριστικό ρεύμα Ρώσων, Κινέζων, Ιαπώνων αλλά και Τούρκων θα περνάει μόνο οδικά από την Ελλάδα και θα πηγαίνει κρουαζιέρα στο Αιγαίο μέσω Τουρκίας… γιατί η βίζα για την Ελλάδα αξίζει περίπου όσο ένας μισθός στην Κίνα και με διαδικασίες αλά-γκρέκα επειδή μάλλον δεν έχουμε εμπιστοσύνη στους ναυτιλιακούς Ομίλους να εφαρμόσουν τουλάχιστον ότι εφαρμόζει η Τουρκία στην ίδια περίπτωση…

Γι΄ αυτό επιμένω και θα επιμένω. Διώξτε και τους «πειρατές» της ναυτιλίας από τα λιμάνια μας. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και τα λιμάνια μόνο στις συντεχνίες και στο κράτος-πατερούλη… Ο λαός θα φάει ότι του πει το κόμμα.

capital.gr

Στην τελική ευθεία οι αποκρατικοποιήσεις

Εντός των επομένων ημερών ξεκινούν οι αποκρατικοποιήσεις των μεγάλων λιμανιών της χώρας, αλλά και της Εγνατίας Οδού.

Ολα δείχνουν ότι επιδίωξη της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ είναι οι αποκρατικοποιήσεις να ξεκινήσουν πριν από την έλευση της τρόικας, δεδομένου ότι ήδη έχουν καθυστερήσει εδώ και αρκετούς μήνες.

Ειδικά οι διαδικασίες αποκρατικοποίησης λιμανιών της χώρας θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει από τον περασμένο Ιούλιο, ενώ της Εγνατίας Οδού από τον περασμένο Ιούνιο. Σε ό,τι αφορά τα λιμάνια, σύμφωνα με στελέχη του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), εκτός του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί και για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου στην Κρήτη.

Στους ενδιαφερόμενους συγκαταλέγονται επενδυτές που μπορούν να αξιοποιήσουν τις λιμενικές υποδομές κυρίως για εμπορευματικές περιοχές. Το Ταμείο, μάλιστα, φαίνεται να βιάζεται για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ, καθώς θέλει να τη συνδυάσει μ’ εκείνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ρωσικά συμφέροντα εκφράζουν έντονο ενδιαφέρον τόσο για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης όσο και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στοχεύοντας να δημιουργήσουν μια «πύλη» εισόδου αγαθών στη Βαλκανική, μέσω της οποίας θα καλυφθούν ανάγκες όχι μόνον των βαλκανικών αγορών, αλλά και της Ανατ. Ευρώπης.

Σε ό,τι αφορά την Εγνατία Οδό, καθοριστική για την εκκίνηση της διαδικασίας αποκρατικοποίησης είναι η συμφωνία μεταφοράς της δανειακής σύμβασης που έχει η εταιρεία με την Τράπεζα Πειραιώς στον παραχωρησιούχο του δικαιώματος εκμετάλλευσης του οδικού άξονα. Η τράπεζα αρχικά αντιδρούσε και επέμενε να τηρηθεί η συμβατική υποχρέωση της ανάληψής της από το ελληνικό Δημόσιο.

Τελικά, η Τράπεζα Πειραιώς πείσθηκε για τη μεταβίβαση της συγκεκριμένης υποχρέωσης στον νέο παραχωρησιούχο, η οποία βεβαίως θα επιβαρύνει τα έσοδα του Δημοσίου από τη συγκεριμένη αποκρατικοποίηση κατά περίπου 220-230 εκατ. ευρώ. Αυτό είναι το οφειλόμενο ποσό της δανειακής σύμβασης η οποία ήταν αρχικού ύψους 250 εκατ. ευρώ.

Η βιωσιμότητα του σχεδίου εναπόκειται στην αύξηση των σταθμών των διοδίων, από έξι που είναι σήμερα σε 15 συνολικά στον κύριο άξονα, συν άλλους πέντε σταθμούς στους κάθετους άξονες που θα κατασκευάσει ο παραχωρησιούχος. Το ΤΑΙΠΕΔ έχει αναλάβει να υλοποιήσει όσο γίνεται περισσότερους από τους νέους σταθμούς, καθώς καμία πλευρά δεν επιθυμεί η μεγάλη αύξηση του αριθμού των διοδίων να γίνει μετά την αποκρατικοποίηση.

Τέλος, αξίζει να επισημανθεί ότι ο άξονας παρουσιάζει υπεράριθμες εισόδους / εξόδους, γεγονός που κάνει εύκολη τη διάβαση της από «τζαμπατζήδες», ενώ επιπλέον θα πρέπει να συνυπολογιστεί ότι σήμερα υφίστανται παράνομες είσοδοι κι έξοδοι στον συγκεκριμένο οδικό άξονα και οι οποίες θα πρέπει να κλείσουν. Τέλος, υφίσταται μια μεγάλη έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού, δεδομένου ότι σε σύνολο 670 χλμ. λειτουργεί ένας σταθμός εφοδιασμού.

kathimerini.gr

Υπεράριθμοι επιβάτες στα Ε/Γ-Τ/Ρ «ΜΠΕΤΥ, ΛΥΧΝΟΣ ΕΞΠΡΕΣ και ΠΑΡΓΑ ΠΡΙΝΣΕΣ»

Κατόπιν καταμέτρησης επιβατών που διενεργήθηκε βραδινές ώρες χθες, από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής Πάργας στο Ε/Γ-Τ/Ρ «ΜΠΕΤΥ» Ν.Κ. 1574, διαπιστώθηκε ότι επέβαιναν σε αυτό 30 επιβάτες αντί του προβλεπομένου 23 επιβάτες.

Σε ανάλογους έλεγχους που διενεργήθηκαν, διαπιστώθηκε ότι, στο Ε/Γ-Τ/Ρ «ΛΥΧΝΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» Ν.Π. 135 επέβαιναν 40 επιβάτες αντί του προβλεπομένου 30 επιβάτες και στο Ε/Γ-Τ/Ρ «ΠΑΡΓΑ ΠΡΙΝΣΕΣ» Ν.Π. 198, επέβαιναν 28 επιβάτες αντί του προβλεπομένου 25 επιβάτες.

Προανάκριση, για τα τρία (03) περιστατικά διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Πάργας.

Κέρδη για τη »Διώρυγα Κορίνθου»

Σε μείωση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 200.000 ευρώ αποφάσισε να προχωρήσει η Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου, στην τελευταία συνεδρίαση του διοικητικού της συμβουλίου. Η πρόταση για τη μείωση εγκρίθηκε με βάση τις προβλέψεις της διοίκησή της για κέρδη περίπου 1 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2013, ενώ η ΑΕΔΙΚ πραγματοποίησε κέρδη 200.000 ευρώ το 2012.

Το 2009, τελευταία χρονιά της λειτουργίας της διώρυγας από την ιδιωτική εταιρεία Περίανδρος οι ζημίες είχαν ανέλθει στα 900.000 ευρώ, ενώ το 2010, πρώτο χρόνο λειτουργίας της από εταιρεία του Δημοσίου, οι λειτουργικές ζημίες είχαν ανέλθει στα 3,5 εκατ ευρώ.

Όπως έγινε γνωστό από την ΑΕΔΙΚ, η μεταβολή αυτή, από ζημίες 70% επί των εσόδων το 2010 σε κέρδη της τάξεως του 1 εκατ. ευρώ το 2013 (αντιστοιχεί στο 20% επί των εσόδων), οφείλεται στη δραστική μείωση των λειτουργικών δαπανών της εταιρείας.

Η περικοπή είναι της τάξεως του 75%. Η διοίκηση της ΑΕΔΙΚ σχολιάζει ότι η πρόταση της μείωσης του μετοχικού κεφαλαίου της κατά 200.000 ευρώ, και η αντίστοιχη επιστροφή κεφαλαίου στο υπουργείο Οικονομικών, συνιστά αποτέλεσμα της χρηστής και ορθολογικής διαχείρισης των οικονομικών της εταιρείας που έχει στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού.

fresh-press.gr

Δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφοροποίηση στην εικόνα των διαλύσεων

Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφοροποίηση στην εικόνα των διαλύσεων από την προηγούμενη εβδομάδα αφού η λογική του αγοράζω βάση σπέκουλας συνεχίστηκε και αυτή την εβδομάδα και μάλιστα με πιο έντονο ρυθμό, ανοίγοντας περισσότερο την ψαλίδα μεταξύ των τιμών που ζητούν οι Cash Buyers και αυτών που είναι διατεθειμένοι να προσφέρουν οι τελικοί αγοραστές.

Γεγονός είναι πως αν οι τιμές δεν παρουσιάσουν περεταίρω άνοδο, οι Cash Buyers θα βρεθούν εκτεθειμένοι με τονάζ για το οποίο δεν υπάρχει ενδιαφέρον, έχοντας για άλλη μία φορά σαν αποτέλεσμα την «μετακύλιση» της διαφοράς της τιμής στους πλοιοκτήτες με την γνωστή και «επίπονη» διαδικασία της επαναδιαπραγμάτευσης της τιμής.

Το Μπαγκλαντές, άρχισε να δραστηριοποιείται σιγά-σιγά και πάλι αλλά εκτιμάται πως λόγω της έντονης δραστηριοποίησης των υπολοίπων αγορών, ενδεχομένως να χρειαστεί να ανεβάσει τιμές ώστε να μπορεί να προσελκύσει πλοία που προτιμά όπως τα Capes.

Η Ινδία, είναι η χώρα που κρατάει τα πρωτεία της σπέκουλας όπως προαναφέραμε, με τις προσφερόμενες τιμές να μην είναι αντιπροσωπευτικές καθώς έχει υπάρξει μία διόρθωση της τάξης των $ 10-15 τον τόνο LDT σε συνδυασμό με την πτώση των τιμών του σιδήρου από διαλύσεις.

Το Πακιστάν επέστρεψε και πάλι στην αγορά και μάλιστα με αρκετά έντονη αγοραστική διάθεση ιδιαίτερα στα δεξαμενόπλοια όπου έχει και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του “Gas Free for Man Entry”. Τέλος, η εβδομάδα που πέρασε ήταν η τελευταία εβδομάδα για την Κίνα στην αγορά, καθώς για τις επόμενες 2 εβδομάδες θα απέχει λόγω των εορταστικών εκδηλώσεων για το Νέο Έτος.

Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων για την τελευταία εβδομάδα έφτασε στους 1,298,654 DWT εκ των οποίων περίπου το 44% (568,620 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 38% (492,303) δεξαμενόπλοια και το 18% (237,731) Containers & Reefers.

Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια διαμορφώθηκαν ως εξής:

✏ Ινδία: Από $ 410 – $ 430 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

✏ Πακιστάν: Από $ 405 – $ 435 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

✏ Μπαγκλαντές: Από $ 410 – $ 435 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

✏ Κίνα: Από $ 385 – $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

gmoundreas.gr

Πρόσκρουση του Ε/Γ-Ο/Γ »ΜΥΤΙΛΗΝΗ»

Βραδινές ώρες χθες κατά την προσπάθεια πρόσδεσης στο λιμένα Αγίου Κήρυκου το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» Ν.Χ.362, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή (ΒΒΔ7 τοπικά 8 bf), προσέκρουσε στη νοτιοδυτική προβλήτα του λιμένα με αποτέλεσμα τη στρέβλωση του εξωτερικού αριστερού πρυμναίου ζωναρίου 1,50 μ. πάνω από την ίσαλο γραμμή.

Το πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Βαθύ – Καρλόβασι – Φούρνους – Άγιο Κήρυκο – Εύδηλο – Σύρο – Πειραιά, προσέδεσε στο λιμάνι του Αγίου Κήρυκου και ξεκίνησε η αποεπιβίβαση επιβατών και οχημάτων.

Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στο σημείο πρόσκρουσης ο Πλοίαρχος δήλωσε στη Λιμενική Αρχή ότι εσωτερικά του πλοίου δεν υπήρχε ζημιά ούτε κίνδυνος εισροής υδάτων.

Κατά τη διάρκεια διατυπώσεων απαγόρευσης απόπλου από το Λιμενικό Σταθμό Αγίου Κήρυκου ο Πλοίαρχος δήλωσε ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών για λόγους ασφαλείας δεν ήταν δυνατό να παραμείνει στο λιμάνι και θα συνέχιζε το δρομολόγιό του με ασφάλεια για το λιμάνι της Σύρου.

Οι επιβάτες που επρόκειτο να αποβιβαστούν στο λιμάνι του Ευδήλου αποβιβάστηκαν στον Άγιο Κήρυκο και όσοι επρόκειτο να επιβιβαστούν από τον Εύδηλο είχαν ενημερωθεί εγκαίρως με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας και επιβιβάστηκαν από τον Άγιο Κήρυκο.

Το «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» απέπλευσε βραδινές ώρες χθες με 341 επιβάτες με προορισμό τη Σύρο.

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Σύρου πρωινές ώρες σήμερα διενεργήθηκε επιθεώρηση από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων και απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Αφού προσκομίστηκε στο Λιμεναρχείο της Σύρου βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα επετράπη ο απόπλους του για το λιμάνι του Πειραιά και το«ΜΥΤΙΛΗΝΗ» απέπλευσε με 346 επιβάτες, 33 Ι.Χ.Ε. 26 Φ/Γ και 13 Δ/Κ.

hcg.gr

Τουρκική κορβέτα στο Σούνιο! Νέα απαράδεκτη πρόκληση από Άγκυρα

Τουρκική κορβέτα,ξανά στο Σούνιο. Όχι δεν πρόκειται για αβλαβή διέλευση,αφού η τουρκική κορβέτα “BΕΥΚΟΖ”,σύμφωνα με το ΓΕΕΘΑ, εξερχόμενη από το λιμάνι της Σμύρνης, εισήλθε σε Ελληνικά Xωρικά Ύδατα μεταξύ Εύβοιας – Άνδρου και κινούμενη μεταξύ Κέας – Κύθνου, εξήλθε την 08 Δεκεμβρίου (19:32) ΝΔ Κύθνου. Στη συνέχεια κινήθηκε σε Διεθνή Ύδατα Δυτικά Μήλου, Βόρεια Κρήτης και την 09 Δεκεμβρίου με Ανατολική πορείααπομακρύνθηκε Ανατολικά Κρήτης.

Πλοίο και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολούθησαν το τουρκικό σκάφος, καθόλη τη διάρκεια του πλου του”.

διαβάστε περισσότερα στο onalert

Οι κωλοτούμπες του Άδωνι Γεωργιάδη

Πολιτική κωμωδία: Τι έλεγε για Αντώνη Σαμαρά και Νέα Δημοκρατία ο πιο διαπρύσιος υποστηρικτής του τώρα.

Τα γραπτά μένουν, λένε. Αλλά στον καιρό του Internetμένουν και τα προφορικά. Και εκθέτουν όσους μιλάνε πολύ, όσους λένε πράγματα εντυπωσιακά, αλλά χωρίς βάρος. Ο Άδωνις Γεωργιάδης, με τη χαρακτηριστική του λεπτή φωνή και την ταχύτητα πολυβόλου στο πώς εξαπολύει τις λέξεις είναι μια τέτοια περίπτωση.

Τα βίντεο που παρουσιάζουμε σήμερα μπορεί κανείς εύκολα να τα βρει στο Internet. Κάποια από αυτά έχουν ζωή μόλις μερικών μηνών.

Ούτε χρόνος δεν έχει περάσει από τότε που το πρώην «βαρύ πυροβολικό» του ΛΑ.Ο.Σ.εξαπέλυε τα πυρά και τις ειρωνίες του κατά του σημερινού πρωθυπουργού και των υπόλοιπων στελεχών της Νέας Δημοκρατίας.

Ξαναβλέποντας αυτά τα ντοκουμέντα τώρα, η πρώτη αντίδραση του καθενός θα είναι να το βάλει στα γέλια.

Όταν όμως κάθεται και αναλογίζεται ότι αυτές οι «κωλοτούμπες» καθορίζουν τη ζωή μας, το μισθό μας, τα φάρμακά μας, το αύριο των παιδιών μας, μάλλον αλλάζει γνώμη…

Στις περίεργες εποχές που ζούμε είναι λογικό αυτοί που φωνάζουν πιο πολύ να ακούγονται και περισσότερο.

Και ο κ. Γεωργιάδης το έχει αυτό. Φωνάζει, καταφέρνοντας μάλιστα να μην γίνεται εριστικός. ‘

Έχει το χάρισμα του γρήγορου λόγου, της ειρωνίας, της άμεσης εξεύρεσης επιχειρημάτων για να στηρίξει ό,τι απίθανο έχει να πει.Και όταν η συζήτηση πηγαίνει προς τον καυγά, φροντίζει πάντα να το παίξει φίλος με όλους (πού ξέρεις; Αύριο μπορεί να υπάρχει θέση γι’ αυτόν ακόμη και στον ΣΥΡΙΖΑ…) Είναι όμως αυτά αρκετά για να τον κάνουν σοβαρό πολιτικό;

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, που αν ήταν γυμναστής θα έπαιρνε «Δεκάρι» στους Ολυμπιακούς για τις κωλοτούμπες του, απέχει πολύ από την έννοια σταθερότητα.

Αλλά το γραπτά μας είναι περιττά, όταν υπάρχει η εικόνα και ο ήχος από τις τηλεοπτικές και τις ραδιοφωνικές του ατάκες. Για όσους δεν έχουν χρόνο να δουν τα βίντεο που παραθέτουμε στο τέλος της ανάρτησης, ανθολογούμε μερικές μνημειώδεις ατάκες του υπέροχου αυτού κωμικού:

«Τι άλλο θα ακούσουµε; Αναρωτιέµαι. Οι άνθρωποι τελικά που τα γράφουν αυτά, έχουν σώας τας φρένας ή µήπως είναι παρανοϊκοί ναρκοµανείς; Εχουν κάποιο πρόβληµα µε τα χάπια; Είναι δυνατόν να λέει κάποιος σοβαρά ότι εγώ προτίθεµαι να φύγω από το ΛΑΟΣ για να πάω στη Ν∆; ∆ιαβάζω εκεί που γράφουνε ότι τώρα που έφυγε ο Βορίδης, θα ακολουθήσει ο Γεωργιάδης. ∆ηλαδή, αναρωτιέµαι πραγµατικά. Εχετε σώας τας φρένας;»

 
 «Ποιοι ψηφίσανε αυτό το νόµο; Να δείξουµε λίγο εδώ τις υπογραφές. Ο τότε υπουργός Οικονοµικών Αντώνης Σαµαράς και ο τότε υπουργός ∆ικαιοσύνης Φώτης Κουβέλης. Και φυσικά για τον Φώτη Κουβέλη, λογικό είναι, τότε του ΚΚΕ Εσωτερικού ήταν, του ενιαίου Συνασπισµού εκείνης της εποχής. Ο Αντώνης Σαµαράς, ο µεγάλος ορθόδοξος δεξιός πατριώτης; Είναι αυτός που εψήφισε το νόµο, αυτό που οι ίδιοι οι Νεοδηµοκράτες σήµερα το έχουν ξεχάσει, όπου µας απαγόρευε να λέµε ‘συµµοριτοπόλεµος’ και µας έλεγε ‘πρέπει να λέµε εµφύλιος πόλεµος’ κ.ά.»
 
 
«Φέρατε τον Παυλόπουλο να µιλήσει για το άσυλο; Ο αχρηστότερος υπουργός Εσωτερικών από καταβολής ελληνικού κράτους; χα χα χα χα χα χα»
 
  
 
«Το ξεκαθαρίζουµε λοιπόν. ∆εν µε νοιάζει καθόλου ο κ. Φαήλος Κρανιδιώτης. Συµπαθής, να πιούµε ένα κρασί και να πούµε ένα ανέκδοτο. Μέχρι εκεί είναι. Η πολιτική του σκέψη είναι µωρού παιδιού. Αν νοµίζει ότι θα αυτοδιαλυθεί ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερµός. Αν νοµίζει ότι ξαφνικά οι βουλευτές του ΛΑΟΣ θα φύγουν για να ακολουθήσουν όλοι το µέγα ηγέτη Αντώνη Σαµαρά. Αν νοµίζει ότι οι ψηφοφόροι του ΛΑΟΣ θα πάνε να ψηφίσουν όλοι Ν∆ γιατί εξελέγη ο Σαµαράς αρχηγός, προφανώς ο άνθρωπος έχει πολιτική σκέψη νηπίου. Γιατί αυτά δεν θα γίνουνε».  
 

ΠΗΓΗ