Νέες παραγγελίες από τους Έλληνες εφοπλιστές

Δύο νέα φορτηγά πλοία- χύδην (bulk carriers) πρόκειται να ενισχύσουν τον στόλο της εταιρείας του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη, Capital Maritime.

Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny η παραγγελία για τα δύο νέα πλοία τοποθετήθηκε από την Capital σε ναυπηγεία της Κίνας. Το κάθε πλοία θα έχει χωρητικότητα 180.000 τόνων ενώ δεν έχει γίνει γνωστή το κόστος της ναυπήγησης, που έχει συμφωνηθεί ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Σύμφωνα, με τα ίδια στοιχεία, την περασμένη εβδομάδα τοποθέτησε ακόμα παραγγελία σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας η Commercial Shipping & Trading για ένα φορτηγό πλοίο, χωρητικότητας 37.300 τόνων, με παράδοση το 2016.

Στον χώρο των δεξαμενόπλοιων η Horizon Tankers του εφοπλιστή Αντώνη Κομνηνού τοποθέτησε παραγγελία για 4 πλοία διατηρώντας το δικαίωμα άσκησης option για άλλα 4 χωρητικότητας 115.000 τόνων το καθένα με παράδοση ανάμεσα στο 2015 και στο 2016.

Επίσης, η Maran Gas Maritime, του Ομίλου Αγγελικούση τοποθέτησε παραγγελία για δύο ακόμα μεγάλα υγραεριοφόρα (LNG) για περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια το καθένα με παράδοση το 2017. Να σημειωθεί ότι πλέον η εταιρεία υλοποιεί ναυπηγικό πρόγραμμα για 6 από αυτά τα εξειδικευμένα πλοία, μεγάλου κόστους, τα οποία, όμως, θεωρείται ότι τα επόμενα χρόνια θα έχουν μεγάλη ζήτηση.

Τέλος, και η Eletson συμφερόντων, Χατζηελευθεριάδη τοποθέτησε παραγγελία σε ναυπηγεία της Κορέας για 5 υγραεριοφόρα, μεταφοράς αιθυλένιου (LPG) για 36 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.

pireas2day.gr