Costamare: Κέρδη παρά την ύφεση στην αγορά

costamare_Κόντρα στην ύφεση που επικρατεί στην αγορά chartrer η Ελληνική εταιρεία containership Costamare αύξησε τα κέρδη της κατά το τελευταίο τρίμηνο και άφησε να εννοηθεί ότι θα προχωρήσει και σε άλλες αγορές πλοίων.

Η εισηγμένη στο NYSE εταιρεία σημείωσε καθαρά κέρδη 38,3 εκατομμυρίων δολαρίων στους τρεις τελευταίους μήνες του 2015, περισσότερα από τα 30,8 εκατομμύρια πριν από ένα χρόνο, ενώ τα έσοδα ταξιδιού της αυξήθηκαν σε 122,3 εκατομμύρια δολάρια από 120,9.

Στο σύνολο του έτους τα καθαρά έσοδα ανέβηκαν στα 143,8 εκατ. δολάρια από 115 εκατ. το 2014 και το κέρδος έφτασε τα 490,4 εκατ. δολάρια από τα 484 εκατομμύρια.

“Οι τιμές των ναύλων και οι αξίες του ενεργητικού βρίσκονταν υπό πίεση, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ως αποτέλεσμα της αδύναμης ζήτησης”, δήλωσε ο Γρηγόρης Ζήκος, επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας. Πρόσθεσε ότι εκτιμά πως το σημερινό υφεσιακό περιβάλλον προσφέρει ελκυστικές ευκαιρίες και τη δυνατότητα αύξησης των εσόδων των μετόχων τους.

Η Costamare ανακοίνωσε ότι έκλεισε συμφωνία χρηματοδότησης προ της παράδοσης με ένα κορυφαίο κινέζικο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα το Δεκέμβριο για δύο πλοία χωρητικότητας 3.800 TEUs που είχε παραγγείλει μαζί με την αμερικάνικη York Capital Management, από τη Jiangsu New Yangzi Shipbuilding.

Τα πλοία, που προορίζονται για παράδοση κατά το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2018, θα ναυλωθούν στη γερμανική μεταφορική Hamburg-Sud για επτά χρόνια.

Η Costamare και η York Capital Management, έχουν επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε νέα και μεταχειρισμένα πλοία, απ’ όταν προχώρησαν στην σύσταση μιας κοινοπραξίας τον Μάιο του 2013.

Η Costamare διαθέτει ένα στόλο 72 πλοίων με συνολική χωρητικότητα 467.000 TEUs, συμπεριλαμβανομένων 12 πλοίων υπό κατασκευή και ενός μεταχειρισμένου σκάφους για παράδοση.

Η θετική πορεία της εταιρείας ξεχωρίζει σε μια αγορά που μαστίζεται από τις οικονομικές δυσκολίες, καθώς οι πλοιοκτήτες βλέπουν τις τιμές ναύλωσης να κατρακυλάνε.