Δεν υπάρχει πλοίο από Πάτρα για Σάμη Κεφαλονιάς και Ιθάκη!

ionian_ferries_dionusios_solwmos

Χωρίς ακτοπλοική σύνδεση από το λιμάνι της Πάτρας έχει μείνει η Σάμη της Κεφαλονιάς καθώς από την 1η Νοεμβρίου 2013 σταμάτησε να εκετελείται το καθιερωμένο δρομολόγιο από και προς την Κεφαλονιά που εκτελούσε η εταιρεία Ionian Ferries (με τα πλοία της Ιονίς και Διονύσιος Σολωμός).

Το διάστημα μάλιστα της υψηλής ζήτησης και επιβατικής κίνησης του Ιουλίου και έως τις 25 Αυγούστου 2013 υπήρχε μάλιστα και διπλό δρομολόγιο (το πρωί και στις 8.30 το βράδυ).

Όπως είχε γράψει το Κefaloniapress, στη γραμμή Σάμης – Πάτρας που εξυπηρετεί πολύ κόσμο αλλά και τα φορτηγά με τα εμπορεύματα και τα πούλμαν από Αθήνα ώστε να μην φτάνουν μέχρι την Κυλλήνη, δημιουργήθηκαν νέα δεδομένα καθώς η Κοινοπραξία της Ionian Ferries αποχώρησε από τη γραμμή της Σάμης την οποία εξυπηρέτησε για έναν ολόκληρο χρόνο πραγματικά με αξιοπρέπεια και συνέπεια για να μη μείνει η Σάμη και η Ιθάκη χωρίς καράβι.

Η Κοινοπραξία παραμένει σταθερά στη γραμμή Κυλλήνη – Πόρος Κεφαλονιάς που εξυπηρετεί εδώ και 12 χρόνια δίνοντας νέες δυνατότητες στην ακτοπλοική επικοινωνία και σύνδεση του μεγάλου αυτού νησιού του Ιονίου πελάγους.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες του thebest.gr για σήμερα 18/12/2013 είναι προγραμματισμένη συνάντηση στην Αθήνα για το θέμα της ακτοπλοικής σύνδεσης της Κεφαλονιάς και ιδιαίτερα της γραμμής Σάμης – Πάτρα. Επίσης θα καθοριστούν και τα δρομολόγια για την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς που η επιβατική κίνηση θα είναι αυξημένη.

Πάντως αποκομμένη σχεδόν είναι η γειτονική Ιθάκη όπου η μόνη της ακτοπλοική επικοινωνία είναι μέσω του δρομολογίου της Κυλλήνης – Πόρου – Βαθύ Ιθάκης. Το πρωινό δρομολόγιο από Κυλλήνη είναι στις 8.

Τέλος όπως είχε σημειώσει το kefaloniapress καταβάλλεται προσπάθεια επιστροφής του πλοίου “Επτάνησος” συμφερόντων της εταιρείας Στρίντζης μετά την αποχώρησή του τον Νοέμβριο του 2012.

Η εταιρεία Στρίντζης σκέφτεται να επαναδρομολογήσει το πλοίο στην γνωστή και δοκιμασμένη γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα, μία γραμμή που εδώ και 50 περίπου χρόνια δεν έχει μείνει χωρίς πλοίο χειμώνα-καλοκαίρι λόγω της πολύπλευρης εξυπηρέτησης που προσφέρει στην κεντρική και βόρεια Κεφαλονιά και ειδικά στη γειτονική Ιθάκη.

thebest.gr

Διαβάστε ακόμα