Στη μισή τιμή απ’ ότι προηγουμένως έκλεισε ναύλωση η Diana Shipping για ένα από τα Newcastlemax πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου της, ενώ κανόνισε απασχόληση για ένα ακόμα από τα panamax φορτηγά πλοία της.
Η SwissMarine Services παρέλαβε το Newcastlemax πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου της Diana Shipping, το Los Angeles (χωρητικότητας 206.104 dwt, έτος κατασκευής: 2012) για 12 έως 15 μήνες, έναντι 7.750 δολαρίων ανά ημέρα (μεικτά), μείον 5% προμήθεια.
Το super-cape κέρδιζε προηγουμένως 18.000 δολάρια ανά ημέρα από μια τετραετή χρονοναύλωση στη Norway’s EDF Trading. Η σύμβαση έχει μόλις ολοκληρωθεί και το πλοίο έχει παραδοθεί στη θυγατρική της Glencore για να ξεκινήσει τη νέα σύμβαση της.
Την Τετάρτη, η Diana έκλεισε το panamax πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου της Danae (75.106 dwt, έτος κατασκευής: 2001) για την με έδρα την Κοπεγχάγη Dampskibsselskabet Norden έναντι ενός μικτού ημερήσιου ναύλου 4.900 δολαρίων για 11 έως 15 μήνες.
“Οι ναυλώσεις του Los Angeles και της Danae αναμένεται να δημιουργήσουν περίπου 4,3 εκατομμύρια δολάρια μεικτών εσόδων για την ελάχιστη χρονική περίοδο προγραμματισμού των χρονοναυλώσεων, ανέφερε η Diana σε ανακοίνωση της.
Είχε προηγηθεί η ναύλωση του Capesize Seattle (179.362 dwt, έτος κατασκευής 2011) της Diana στη SwissMarine για 11- έως 14 μήνες έναντι 7.300 δολαρίων ανά ημέρα, μείον 4,75% προμήθειας. Η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει περίπου 2,3 εκατ. δολάρια ακαθάριστα έσοδα στη Diana.
Η Diana Shipping απέκτησε το πλοίο, που παλιά λεγόταν Churchill Bulker, από τη Denmark’s J Lauritzen έναντι 28,5 εκατ. δολαρίων τον περασμένο μήνα.
Επιπλέον, η Diana ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία με την China Shipbuilding Trading Company και τη Jiangnan Shipyard για να παρατείνει την παράδοση δύο Newcastlemax πλοίων αποθήκευσης καυσίμων κατά περίπου πέντε μήνες. Τα πλοία τώρα αναμένεται να παραδοθούν κατά το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του 2016.