Το κρουαζιερόπλοιο της Disney έρχεται στον Πειραιά

Το κρουαζιερόπλοιο της Disney στη Μεσόγειο με 2380 επιβάτες, κυρίως παιδιά, θα καλωσορίσει ο ΟΛΠ Α.Ε. την Παρασκευή 21.06.2013 κατά την πρώτη επίσκεψη του στον Πειραιά. (Το “Disney Magic” 83.338 gt, έχει μήκος 264 μέτρα, πλάτος 32 μέτρα και φιλοξενεί 2700 επιβάτες και 1005 μέλη πληρώματος).

Τον πλοίαρχο Robert Olmer θα υποδεχτούν στελέχη του ΟΛΠ Α.Ε. ενώ ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Ανωμερίτης θα του επιδώσει αναμνηστική πλακέτα και βιβλία για τη βιβλιοθήκη του πλοίου.

Η απόφαση της Disney Cruise Line να εντάξει στο πρόγραμμα της από το 2013 τον Πειραιά και τα ελληνικά νησιά επιβεβαιώνει τη σταθερή ανοδική πορεία της κρουαζιέρας στη Μεσόγειο και την Ελλάδα ως μοναδικό τόπο προορισμού που παρέχει ποιότητα, ασφάλεια και διαθέτει φυσικές ομορφιές και διαχρονικό πολιτισμό.

Με αφορμή την πρώτη προσέγγιση του πλοίου της Disney στον ΟΛΠ, η εταιρία Disney θα πραγματοποιήσει μια παράσταση από θίασο του πλοίου με τον captain Mickey Mouse και τη Minnie Mouse στις 12:15 στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΟΛΠ Α.Ε. με καλεσμένους μαθητές από ορισμένα σχολεία, σύμφωνα με την επιθυμία της εταιρίας.

naftikachronika.gr

Το κρουαζιερόπλοιο της Disney έρχεται στο Κατάκολο

Στο λιμάνι του Κατακόλου θα βρεθεί το καλοκαίρι ο… Μίκυ Μάους, αλλά και οι 3.500 επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου Disney Magic, καθώς φέτος το πρόγραμμα κρουαζιέρας της αμερικάνικης Disney Cruise Line, θυγατρική της…

The Walt Disney Company, συμπεριλαμβάνει και την Ελλάδα στους προορισμούς! Η απόφαση της Disney Cruise Line για ένταξη και ελληνικών προορισμών στα ταξιδιωτικά πακέτα στη Μεσόγειο συμπίπτει αφενός με τις προσπάθειες που γίνονται για αύξηση του αριθμού επιβατών κρουαζιέρας, αφετέρου με την ανάγκη τόνωσης της τουριστικής κίνησης και ενίσχυσης των εσόδων.

Η μεγάλη δύναμη της Disney Cruise Line βρίσκεται φυσικά στις νεαρές ηλικίες, καθώς υπολογίζεται πως τα πλοία της υποδέχονται και τη θερινή σεζόν τουλάχιστον 800 με 1000 παιδιά ανά αναχώρηση. Ωστόσο οι ενήλικες που τα συνοδεύουν αποτελούν για τα λιμάνια-σταθμούς και τις εκεί τουριστικές επιχειρήσεις μια καλή ευκαιρία για αύξηση του τζίρου τους.

Υψηλόβαθμο στέλεχος του ΕΟΤ, αναφερόμενος στη στρατηγική για μεγαλύτερη προβολή του ελληνικού brand name, σημείωνε χαρακτηριστικά πως «η Disney έχει μεγάλη επικοινωνιακή δύναμη», προσβλέποντας σε σημαντικά μελλοντικά οφέλη από τις προγραμματισμένες αφίξεις του Disney Magic.

Το γεγονός εξάλλου πως δύο στους πέντε επιβάτες κρουαζιέρας είναι Αμερικανοί, αφήνει περιθώρια για μεγαλύτερη διείσδυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην αγορά των ΗΠΑ. Οι συγκεκριμένες κρουαζιέρες ξεκινούν από τις 15 Ιουνίου.

Μεταξύ των τουριστικών πακέτων περιλαμβάνεται και ένα πακέτο 9 διανυκτερεύσεων, όπου το πλοίο θα κάνει στάση σε Κατάκολο, Πειραιά, Ρόδο και Μύκονο. Το ταξίδι στη Μεσόγειο περιλαμβάνει ακόμη τη Βαρκελώνη, τη Βενετία, τη Ρώμη, τη Φλωρεντία, τις Κάννες, το Ντουμπρόβνικ, τη Βαλέτα, αλλά και το Κουσάντασι.

Το κρουαζιερόπλοιο Disney Dream είναι το τρίτο κατά σειρά της αμερικάνικης Disney Cruise Lines και ξεκίνησε τις κρουαζιέρες στις αρχές του 2011. Έχει 340 μέτρα, χωρητικότητα 128.000 τόνους και 1.250 καμπίνες, με δυνατότητα μεταφοράς 3.650 ατόμων (2.700 επιβάτες και 950 άτομα πλήρωμα).

Η εταιρεία πραγματοποιεί επίσης κρουαζιέρες στην Καραϊβική, στις Μπαχάμες και την Αλάσκα. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις, αναμένεται σημαντική αύξηση των επισκεπτών κρουαζιέρας στην Ελλάδα, αγγίζοντας ακόμη και τα 5 εκατ.

Η απόφαση της Disney Cruise Line θεωρείται από τα στελέχη του ΕΟΤ ότι μπορεί να συνεισφέρει κατά πολύ στην επίτευξη του παραπάνω στόχου, αλλά και στην αύξηση των ελληνικών μεριδίων κρουαζιέρας μελλοντικά, δεδομένου πως τα επόμενα χρόνια προβλέπεται αύξηση της διεθνούς ζήτησης, με 30 εκατ. επιβάτες το 2016 (από 20 εκατ. το 2011).

Στο πλαίσιο αυτό, και η εκτίμηση δυο πολύ σημαντικών εταιρειών κρουαζιέρας, της Royal Caribbean και της Carnival πως η Ελλάδα θα μπορούσε να βρίσκεται στους τρεις πρώτους προορισμούς κρουαζιέρας, μετά το Μαϊάμι και τη Σιγκαπούρη, χαρακτηρίζεται ιδιαίτερη ευνοϊκή για την προώθηση του ελληνικού προϊόντος στις διεθνείς αγορές.

tro-ma-ktiko.blogspot.gr