Επείγουσα δράση με σκοπό την βοήθεια στους ναυτικούς που δε μπορούν να ξεμπαρκάρουν

Η όλη κατάσταση τείνει πλέον να γίνει ανθρωπιστική κρίση και θα πρέπει πολύ γρήγορα να παρθούν αποφάσεις και πρωτοβουλίες πριν είναι αργά.

Η Fidelity International ζητά επείγουσα δράση για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης και των κινδύνων της αλυσίδας ανεφοδιασμού η οποία έχει προκληθεί από περισσότερους από 400.000 ναυτικούς που βρίσκονται παγιδευμένοι στα πλοία και περίπου τον ίδιο αριθμό που παραμένει στην ξηρά χωρίς εργασία και αμοιβή.

Η με έδρα το Λονδίνο εταιρεία. Η οποία επιβλέπει περισσότερο από 600 δις δολάρια, σχεδιάζει να γράψει γράμμα στα ηνωμένα έθνη την επόμενη εβδομάδα και έχει ζητήσει από επενδυτές να συνυπογράψουν την συγκεκριμένη επιστολή. Η Fidelity έχει ξεχωρίσει μέχρι στιγμής μεταξύ των εταιρειών αμοιβαίων κεφαλαίων η οποία επισημάνει την κατάσταση των ναυτικών.

«Ως επενδυτές, είναι σαφές ότι αυτό δεν είναι πλέον μόνο πρόβλημα ναυτιλιακής βιομηχανίας ούτε κρίση που η ναυτιλιακή βιομηχανία μπορεί να επιλύσει μόνη της», έγραψε η Fidelity International σε σημείωμα που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο του Principles for Responsible Investment, το οποίο είναι ένα παγκόσμιο φόρουμ για επιχειρήσεις επενδύσεων.

Μια έρευνα του Bloomberg που δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο διαπίστωσε πολλές παραβιάσεις του διεθνούς ναυτιλιακού δικαίου που έχουν σχεδιαστεί για την προστασία των ναυτικών, συμπεριλαμβανομένων ισχυρισμών για υπερωρίες και ανεπαρκή ιατρική φροντίδα. Περισσότερες από 120 χώρες είχαν σταματήσει ή περιορίσει τις αλλαγές πληρωμάτων σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η εξάπλωση του κοροναϊού. Και ενώ πολλές ναυτιλιακές εταιρείες είχαν καταφέρει να πραγματοποιήσουν μικρές αλλαγές των πληρωμάτων, οι καθυστερήσεις δεν επαρκούσαν πλέον για να ανακουφιστεί η όλη κατάσταση.

Η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών ενέκρινε ψήφισμα νωρίτερα αυτό το μήνα που καλούσε τα κράτη μέλη να ορίσουν τους ναυτικούς ως key workers και να λάβουν μέτρα για να βοηθήσουν τον επαναπατρισμό των εγκλωβισμένων στα πλοία ναυτικών. Οι μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της A.P. Moller-Maersk A / S, ζήτησαν επίσης από τις κυβερνήσεις βοήθεια για την επίλυση της κρίσης.

Νωρίτερα φέτος, η Fidelity International, η οποία είναι ανεξάρτητη από τη Fidelity Investments με έδρα τη Βοστώνη, έγραψε σε περισσότερες από 30 εταιρείες στον τομέα της ναυτιλίας και της ναύλωσης πλοίων, ζητώντας τους να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Το ζήτημα προκαλεί κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια για τους ναυτικούς και μπορεί να οδηγήσει σε περιβαλλοντική ζημία εάν οι εξαντλημένοι ναυτικοί έχουν κάποιο ναυτικό ατύχημα.

Η Fidelity International πρόσθεσε την Τετάρτη στη δήλωσή της ότι οι εταιρείες θα υποστούν αυξανόμενη πίεση να αναλάβουν την ευθύνη για την ευημερία των υπαλλήλων τους, καθώς και των ατόμων που εργάζονται στις αλυσίδες εφοδιασμού τους. Το ζήτημα θα αποτελέσει βασική προτεραιότητα το 2021 για την ομάδα εμπλοκής της Fidelity International, η οποία είναι επιφορτισμένη με εταιρείες πίεσης να κάνουν αλλαγές. Ακόμα είπε ότι θα επικεντρωθεί επίσης στην απώλεια βιοποικιλότητας και στην «ψηφιακή ηθική».

Διαβάστε ακόμα