Επέκταση της συμφωνίας της ZIM με το Alibaba.com για τις θαλάσσιες μεταφορές

Η ισραηλινή ναυτιλιακή εταιρεία ZIM Integrated Shipping Services Ltd. και ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba.com θα επεκτείνουν τη συμφωνία συνεργασίας τους για δύο ακόμη χρόνια.

Η συμφωνία, η οποία ισχύει από το 2020, επιτρέπει στους πωλητές της Alibaba.com να κάνουν κράτηση και να αγοράζουν την θαλάσσια μεταφορά τους στην ZIM και στις υπηρεσίες logistics από την ZIM Logistics China, η οποία είναι θυγατρική της ZIM. Η συμφωνία έχει πλέον επεκταθεί ώστε να συμπεριλάβει και τους αγοραστές της Alibaba.com.

Η συνεργασία βοηθά το Alibaba.com «να προσφέρει στους πελάτες του μια πιο προσιτή εναλλακτική λύση μεταφορών σε σχέση με τις αεροπορικές μεταφορές φορτίων, με μια εύχρηστη διεπαφή, η οποία είναι διαθέσιμη απευθείας στην πλατφόρμα Alibaba.com», ανέφεραν οι ZIM και ο Alibaba δήλωση τους.

Η επέκταση της συμφωνίας συνεργασίας έως το 2023, έρχεται εν μέσω της «σημαντικής ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ζήτησης για μεταφορική ικανότητα».

«Από τότε που ξεκινήσαμε την αρχική συμφωνία με το Alibaba.com, έχει αποδειχθεί ότι είναι μια πολύ επιτυχημένη και αμοιβαία επωφελής εταιρική σχέση», δήλωσε ο Eli Glickman, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ZIM. «Συνεχίζουμε να τοποθετούμε τη ZIM ως κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, δημιουργώντας ταυτόχρονα σημαντικά πλεονεκτήματα για τους πελάτες.

Είναι μέρος του καινοτόμου στρατηγικού οράματός μας και είμαστε πολύ περήφανοι που επεκτείνουμε αυτήν τη συνεργασία με το Alibaba.com για να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών και να αξιοποιήσουμε περαιτέρω τις αυξανόμενες τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου. ”

Ο Kuo Zhang, Γενικός Διευθυντής του Alibaba.com πρόσθεσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με τη ZIM για να βελτιώσουμε το οικοσύστημα μας που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες και γρήγορα στους πελάτες σε όλο τον κόσμο. Στην επόμενη φάση της συνεργασίας, μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας περισσότερες επιλογές για τη διαχείριση και τη βελτιστοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού τους, και για να ευδοκιμήσουν και να επιτύχουν στην τεράστια παγκόσμια αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.»

Διαβάστε ακόμα